Gå til innhold
2600sprint

Pinsetreff & Landstreff 2017

Anbefalte innlegg

Ja, klart vi skal på Pinsetreff i år!

Pinsen er ekstra sein i år, så sommeren er her, sneen er vekke og alle Alfa-veier over fjellpass er åpne.

Vi treffes i på Fossen camping i Geiranger 2-5 Juni. Se vedl.

-Meld deg på nå!

/ Erik

Inv Pinse Geiranger 2017-2.pdf

IMG_4092.JPG

IMG_4093.JPG

IMG_4103.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan pleier oppmøte å være på dette treffet? Vurderer å dra med kjerringa og 33, men det bikker 500km og 10t kjøring hver vei... 9_9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk 30+ biler. I fjor var det litt glest pga 17e Mai. Hovedcampingen "Fossen" er allerede full, så du må finne en hytte på www.geiranger.no eller ev på www.airbnb.no.

Med en god 33 nyter du de 55 milen med deilig alfavei på 8h !

Snx / Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Royalmaas skrev:

Hvordan pleier oppmøte å være på dette treffet? Vurderer å dra med kjerringa og 33, men det bikker 500km og 10t kjøring hver vei... 9_9

Bruker du 10 timer på 500km? =) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info er Solbakken campinghytter, som nevnes i invitasjonen som et alternativ til Fossen, stengt hele sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, alfadude skrev:

Bruker du 10 timer på 500km? =) 

I følge google maps skal det ta nærmere 11 :P Hvor mye så kan kjøres inn uten att det går utover samvittigheten vet jeg ikke, men frister veldig å reise :)

5 timer siden, Runar skrev:

Til info er Solbakken campinghytter, som nevnes i invitasjonen som et alternativ til Fossen, stengt hele sommeren.

Har skjønt det slik att hyttene som er holdt av til KARN er utleid nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, Royalmaas skrev:

I fjor hentet fruen meg i Florø, med sjampingvogn på slep. Kjørt fra Os og opp dit jeg kom i land fra jobb i nordsjøen. Så kjørte hun videre til Lom der vi overnattet og møtte resten av pinstreffgjengen til lunch dagen etter. Deretter kjørte hun derfra til campingplassen i Valdres. 

Google dette du, og se om ikke du klarer 50 mil...... B|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
53 minutter siden, ODDATLE skrev:

I fjor hentet fruen meg i Florø, med sjampingvogn på slep. Kjørt fra Os og opp dit jeg kom i land fra jobb i nordsjøen. Så kjørte hun videre til Lom der vi overnattet og møtte resten av pinstreffgjengen til lunch dagen etter. Deretter kjørte hun derfra til campingplassen i Valdres. 

Og vi satte alle pris på selskapet deres!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt Haugesund-Ålesund et par ganger tar rundt 8-9 timer inkl to 30-40 min ferger i lovlig tempo :) Alltid noen som ikke dukker opp, sett deg på vente liste

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å dukke opp bare for å se? Eller må en være påmeldt? Eg bor like ved nesten, må bare over med ferga.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meld deg gjerne på hvis du har tenkt å komme. Klart du skal bli med på tur når du bur like ved! Vi kjører nok forbi huset ditt på lørdag, så du kan bare henge på. Husk å varmkjøre motoren en stund. Du kan være med så lenge du har lyst og bo hvor du måtte ønske (hjemme).

Fossen camping er som sagt full, men der finnes fremdeles nok av losji kring Geiranger. Finn en hytte på www.geiranger.no eller ev på www.airbnb.no.

Telt / campingvogn går og fint i Juni, sol og varmt hver dag.

Snx / Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, 2600sprint skrev:

Meld deg gjerne på hvis du har tenkt å komme. Klart du skal bli med på tur når du bur like ved! Vi kjører nok forbi huset ditt på lørdag, så du kan bare henge på. Husk å varmkjøre motoren en stund. Du kan være med så lenge du har lyst og bo hvor du måtte ønske (hjemme).

Fossen camping er som sagt full, men der finnes fremdeles nok av losji kring Geiranger. Finn en hytte på www.geiranger.no eller ev på www.airbnb.no.

Telt / campingvogn går og fint i Juni, sol og varmt hver dag.

Snx / Erik

Er usikker på om jeg er til stedet skjønner du. Men om jeg er hjemme så slenger jeg meg på kanskje ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tikker fremdeles inn påmeldinger. Noen deltakere har funnet en camping nede i landsbyen, andre har fått rom på "Hotell Utsikten" ,  "Hotell Fjorden" eller "Hotell Westerås".

-Ta en telefon og bestill mens det fremdeles finnes plass!

Vi ses i Geiranger! / Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
17 minutter siden, panzhar skrev:

Bestilte rom på hotell Geiranger. Det er få rom igjen så kjapp på .-)

Kan man spørre hva det kom på, Panzhar ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring hotellet og book direkte, det er mye rimeligere en å gå via bookingsider ettersom de tar en hel del i kommisjon. Chekk med airbnb og.

Det går fremdeles fint å melde sig på og det tikker inn nye påmeldinger annenhver dag. En bil til, så bikker vi 30!

Snx / Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra, men vi må da klare 50 biler på et landstreff ! I tillegg så skal vi nå klare å dra med 10-12 biler på dags tur fra nærområdet. 

Om noen har ei ledig køy er det vel bare og rope ut her eller på facebook siden til Klubben. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meldt oss på, er usikker hvordan vi skal gjøre det med overnatting enda. Har det vært tilfeller der noen avbestiller hytter ol.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel alltid noen som ikke dukker opp, men der finnes mange fine campingplasser nede ved sjøen også. Er vel plass til telt på campingen plassen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og bruttern(Lars Petter) er påmeldt med hver sin bil👍Form for overnatting litt usikkert enda😎

Endret av Mads Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...