Gå til innhold
trikkern89

Erfaringer med Supershine bilpleie & dekk AS ???

Anbefalte innlegg

Når en fullshine av bil koster 1600, så er jeg skeptisk.så bil tro dette er en tungt overpriset tjeneste til 5400,-....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i tilbudet for 1620 kr så er det jo dette som utføres..

HVA ER FULLSHINE MED LAKKFORSEGLING?
  • Avfetting
  • Lakkrens
  • Polering
  • Lakkforsegling (ett års garanti)
  • Dekkshine
  • Felgrens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For 1620kr bør du i alle fall ikke forvente et godt resultat. Ser som siste taler for meg en hologramfabrikk uten sidestykke. Bruker selv én, kanskje til og med to dager på samme jobb (voks ikke sealer riktignok) på min egen bil før jeg er fornøyd. At en seriøs bedrift skal klare å gi deg et godt resultat med tanke på tiden som brukes pluss produkter for 1620kr. kan jeg aldri forestille meg.

Endret av Onkel Humle
skrivefeil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du drar til "gutta" på hjørnet, så kan jeg garantere deg en elendig jobb! :)
de jobber kjapt for å tjene penger ikke for å faktisk gjøre en "yrkeststolthets jobb"

dra til et skikkelig firma å få pleia bilen eller Finn en privat person! :) det koster gjerne litt KR men det er verdt det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...