Gå til innhold
Giulietta-Sprint

Deler til Alfa 156 sedan og SportsWagon

Anbefalte innlegg

El vindusheis V.bak sw ?

Dreng Homme  Kjetsåvegen 52 4737 Hornnes

Tlf 95162580

Hei Dreng,

Må sjekke når jeg får SW tilbake av en kompis. Han låner den for å skru ut motoren. Mvh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg trenger venstre baklys og blinklysreleet til 156 SW, har du det? Om bilen er alfarød kan jeg også trenge bakluke og støtfanger bak om de er bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt spørsmål: Hva er tilstanden på gummilisten på utsiden av passasjerdøren, under vinduet?

Tips: Denne er vanskelig å fjerne uten å bøye/ødelegge. Med mindre Robert har noen triks så kan det være lurt å kjøpe ny :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt spørsmål: Hva er tilstanden på gummilisten på utsiden av passasjerdøren, under vinduet?

Tips: Denne er vanskelig å fjerne uten å bøye/ødelegge. Med mindre Robert har noen triks så kan det være lurt å kjøpe ny :)

Det var det jeg hadde tenkt til å gjøre, men ifølge Ricambi er den ikke mulig å få tak i ny («The right seal is no longer available by Alfa»). Jeg kan høre med andre butikker, men med mindre de har den inne på lager er jeg redd svaret blir det samme :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar,

- mener tåkelys fra ikke-GTA ikke passer på GTA

- RSA har gummiliste på lager. Dessverre skal de ha ca. 2000,- for fremre list.... >:( Jeg fikk tak i brukt fra UK.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg trenger venstre baklys og blinklysreleet til 156 SW, har du det? Om bilen er alfarød kan jeg også trenge bakluke og støtfanger bak om de er bra.

Hei Endre,

Jeg har begge disse deler. Har dog ingen alfa rød bil.

MVh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar,

- RSA har gummiliste på lager. Dessverre skal de ha ca. 2000,- for fremre list.... >:( Jeg fikk tak i brukt fra UK.

Hei!

- Selve lyktene er like på GTA og ikke-GTA, men rammen/festeanordningen er ulik. Jeg har flyttet over begge tåkelysene fra den gamle 156-en min til GTA-en, men dessverre er det tydeligvis feil lysbilde på begge, så de måtte kobles ut for å få bilen godkjent.

- 2 000 kr er litt mer enn jeg tenkte å bruke :-\ Men da hører jeg med andre butikker, kanskje noen har brukt! Hvis du ikke vil bytte din mot klistremerkene? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg vil ha bakdør passjerside i sølv og panser i sølv. Kan man bytte deler på tunet hos deg?

Bakdøren har en liten bulk, men du kan jo kikke når du er her. Det er mulig å bytte deler dersom du ikke har bil til å frakte deler hjem. Mvh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Endre,

MVh Robert

Vil gjerne kjøpe, Prøvd å sende PM. kan du sende til Bergen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Endre,

MVh Robert

Vil gjerne kjøpe, Prøvd å sende PM. kan du sende til Bergen?

Hei, send SMS til 9177 ni 713. Mvh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar,

Hei!

- Selve lyktene er like på GTA og ikke-GTA, men rammen/festeanordningen er ulik. Jeg har flyttet over begge tåkelysene fra den gamle 156-en min til GTA-en, men dessverre er det tydeligvis feil lysbilde på begge, så de måtte kobles ut for å få bilen godkjent.

- 2 000 kr er litt mer enn jeg tenkte å bruke :-\ Men da hører jeg med andre butikker, kanskje noen har brukt! Hvis du ikke vil bytte din mot klistremerkene? ;)

Hei Runar, tåkelys ligger nå løse ved siden av bilen min ;-) mvh Robert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...