Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
BjørnHF

Ferrari 360 blir komplett med små snacks.

Anbefalte innlegg

Nå som Lancia Delta Integralen har blitt EU godkjent og registrert, fant jeg ut at det var på tide å byte motorolje på 360 I dag. Det å få denne bilen på løftebukken er en seanse I seg selv. Bilen er så lav at jeg måtte jekke bilen opp og legge 4" bjelker under hvert hjul før labbene til løftebukken kom under bilen. Undertray demontert og oljen tappet ut, var det klart for noen bilder av min første italienske bil.

Bilen er nå sommerklar.

Bjørn

IMAG1875-EFFECTS.jpg

IMAG1957.jpg

Endret av BjørnHF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herligt  ;D, ingen ting er så herligt å starte sesongen i go bilen med ren olje. Den ser ut som ny under ;D Kos deg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herligt  ;D, ingen ting er så herligt å starte sesongen i go bilen med ren olje. Den ser ut som ny under ;D Kos deg

Sant det. God sommer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil !

Er litt nysgjerrig...:$

Hvordan er det egentlig å eie en Ferrari 360? Er dette en grei slags sommer bil?

Har du hatt problemer med din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...