Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
fubu81

fUBU's Fiat coupe

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg en fiat igjen :) alltid likt disse , så blir spennende å hente denne hjem i morgen :) kommer med flere bilder da. Er en lang vei hjem, så med dette utseende vil det nok bli noen bilder underveis vil jeg tro :) Gleder meg som en 5åring på julaften :D

13012806_10154015421255540_8207466182577709140_n.jpg?oh=77535a23cbad354e03bcdec0dc570314&oe=577ADB01

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis! Coupe er kjekk bil det, har hatt to stk tidligere selv. Funker både som kosebil, litt spenstig kjøring og bare til og fra-jobb osv. Fint forbruk også på 1.8 16v! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis fra Østlandet også. Kjøpte maken i fjor. Nøyaktig samme km stand og må geare langsomt ned til 2 gir. Ser fra finn at denne har samme "problem". Det er til å leve med men lakken er dårlig. Et par varianter av rødt og snart uten klarlakk.

Vet ikke om antiflass sjampo hjelper, tror jeg er over det stadiet. God hentetur! Denne så jo fin ut da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Lakken er bob bob på denna å, men er blank å fin. Men var en hastsak, så litt dårlig maskert her å der, dårli grunnarbeid så det har flassa av fremfor bakhjul mot kanal,ikke store bitene, å gammle rød er under der, så vises ikke på avstand. Helt grei brukslakk man kan polere :-)

Litt svampete/gyngete bakende og rakkling på midtdeler riller er første pri. Og regreima, den er ikke skifta siden 2004, ihvertdall som står i serviceboka :-)

Får bli bilder senere en kveld fra turen. Ble overnatting på scandic hamar (årets dårligste frokost)

Men morsom tur,merka den hadde lengta etter det. Var i mere futt i han idag igjen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter litt søvn så kan du kanskje fordype deg i litt litteratur.

http://petrolicious.com/has-the-chris-bangle-designed-fiat-coupe-finally-come-of-age

Er vel litt  å gjøre med en" billigbil." En oppusset koster 55k ser jeg på finn. Min er god å kjøre, grei teknisk men stygg å se på. (Som bilen så herren, - vel skryter litt der, ikke engang teknikken er bra hos herren.)

Har et airbag lys problem som jeg ikke blir kvitt. Kommer ikke inn i noen av CPU' ene med multiecuscan. Klarer jeg ikke å fikse det før høsten (EU) så blir den delebil til

en 20vt som står ufortollet i garasjen. Elektronikk er noe skitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal det sies, at selger sendte med delenummerkatalog og rephåndbok på cd rom, jobbet på fiat før hadde han. Så blir nok noe lesing der :-)

For å få den gjennom eu da hadde jeg nappa ut pæra fra dashen :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...