Gå til innhold
Sigbjørn

1969 Giulia 1300ti

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Forzaalfa skrev:

Det var visst litt å ta tak i på denne, og den er definitivt havnet i rett garasje. Blir nok knallbra! 

Ja ble litt mer enn ett vinterprosjekt ;)

Litt prøving av grill for å se om ting forsatt passer. 

IMG_20190914_132516.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inspirerende å se ting tar form ! Esab´n min konka ut for et par uker siden, akkurat når det begynte å nærme seg slutten på sveisinga (et par små ting igjen). Tror den den skal være oppe og gå imorgen . Har 2 slike turbina felger , hvis du trenger dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 timer siden, Duetto105 skrev:

Inspirerende å se ting tar form ! Esab´n min konka ut for et par uker siden, akkurat når det begynte å nærme seg slutten på sveisinga (et par små ting igjen). Tror den den skal være oppe og gå imorgen . Har 2 slike turbina felger , hvis du trenger dem.

Ja har blitt inspirert av duetto tråden din også, veldig flott arbeid du legger ned i den :) esaben min har stort sett oppført seg i de 12 årene jeg har hatt det bortsett fra å ha byttet en liten transformator som gjor at matingen ikke fungerte. Om det er en ting jeg skulle hatt å utsette på det er at jeg gjerne skulle hatt ned strømstyrken enda ett hakk ned. Jeg har 4 turbin felger så trenger nok ikke flere, blir nok ikke de jeg kommer til å bruke uansett :)

Ytterkanalen snart på plass etter å ha skjøtet litt på den. 

IMG_20190917_144611.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja .  Det var den lille transformatoren på PCB i min Esab også. Fikk den igår , på plass idag , alt OK. Blir nok litt tid i garasjen i helgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tråden! Gøy å følge med helt fra sidelinja, har ikke så mye å bidra med annet enn å si "stå på, dette blir bra!" :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hjemme men ikke fått tid å gjøre så mye enda. Liten tur ned på bakken for å flytte litt på den til å komme til på andre siden. Litt testing av felger :)

IMG_20191019_225542.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Forzaalfa skrev:

Med den høyden det bør du nok ha sump guard!  ;) Blir knalltøft dette. 

Det er ikke montert fjærer og dempere foran enda så skal litt opp ja. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her hopper vi litt frem ogtilbake mellom prosjektene. I dag var det jobbing på giulia igjen. Kappet ut rustet hjulbrønn. Har litt jobb å gjøre i bak skjermen før jeg kan feste den. Så er det igang med venstre kanal.. Der var det mye arbeid. 

IMG_20191023_121250.jpg

IMG_20191023_121255.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 27.10.2019 den 2.18, Duetto105 skrev:

Rot fylling det der ! Blir Bra med nytt stål , Kjør på !

Ja det var en grei beskrivelse 😄 liten stopp i dag da bruksbilen ville ha  nytt hjullager. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...