Gå til innhold
Multijet

LM002

Anbefalte innlegg

Peter Sundt sin stod for salg for noen år siden. Den var vel da et prosjekt. Hvor den tok veien vet jeg ikke. Men Øyvind Nicolaisen har en rød en, og den har vært på Italiensk dag ja. Selv på banen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en i Stvg som jeg så på Porsche verkstedet før jul. Mener å ha hørt at en av eierne i konsernet som eier Porsche sentere, Bmw osv eier den. Har vist haug med classisk bil til en verdi over 100 mill inkl F40.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en i Stvg som jeg så på Porsche verkstedet før jul. Mener å ha hørt at en av eierne i konsernet som eier Porsche sentere, Bmw osv eier den. Har vist haug med classisk bil til en verdi over 100 mill inkl F40.

Det er vel den i artikkelen. Kjøpt på Bonhams i 2014

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen ide om det er det så du skrivet, men det stemmer sikkert. Hadde vist en mekaniker som gikk å passet på kjernene sine. Heldig han..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv hatt bil lagret med de du nevner. Stod blant annet F40, F50, enzo, 288 GTO, EB110 og en eldre ferrari og under et trekk, mulig en 330, men husker ikke helt. Stod i godt selskap da ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja :) Ryktene stemmer med EB110 også :). Nå ble jeg nysgjerrig hvilken bil du hadde lagret i lag med disse grom bilene. Regner med at det ikke er golf eller 147 :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja :) Ryktene stemmer med EB110 også :). Nå ble jeg nysgjerrig hvilken bil du hadde lagret i lag med disse grom bilene. Regner med at det ikke er golf eller 147 :) :)

Det var en Ferrari 456GT jeg solgte for et par måneder siden. Ja EB110 stemmer, og husker jeg ikke helt feil, var den blå :)

Sær skapning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja en 456 i lag med dem passer jo helt perfekt ;D. Synd du solgte en slik flott bil. Håper det kom inn noe annet spennende isteden for. Ja, EB110 er sært, men fy søren så rått

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja. Sa opp jobben min i høst, og håper å komme inn på skole snart (ellers må jeg finne en annen jobb).

Etter salget av 456 kjøpte jeg en 159 Q4 TI. Litt billigere i drift enn 456, og litt mer praktisk. Ellers må jeg legge energi og penger i iallfall 3 andre prosjekter (egentlig 5) ;)

Hadde 456 i litt over 2 år, og det var 2 Veldig fine år, men videre fokus vil bli på veteranbilene jeg har.  8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur å hentet noen andre dele i samme butikk og tok en kikket på Lamboen :) Hevy sak ;D.  Det var ikke noe utstillings bil, men bra stand. Stod en Ferrari i kjelleren som var solgt. Hadde mye fint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...