Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
miczer

Min andre Grale, Evo1-92

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne i vinter på hva man kan kalle impulskjøp.  1992 mod 180000km Bra original stand med unntak av dempere og fjærer som er skiftet til fulljusterbart m coilovers, eksosanlegget erogså skiftet ut til rustfritt i større dia, tror det er 3 toms rør på den nå.  Er veldig fornøyd med bilen utifra det lille jeg har kjørt den. Fikk med en tykk perm med dokumenter og diverse deler og det originale verktøysettet. :)  Interiøret er helt og pent

Det kan desverre se ut til at jeg blir nødt til å selge denne og den andre 88 modellen pga mangel på lagringsplass og ikke minst pga min plutselig reduserte helse som gjør at jeg hverken er i stand til å kjøre eller å skru på bil i tiden fremover... 

Jeg kommer til å legge ut annonse om bilene på salgsidene her noe senere

Det er jo typisk at når man først får tak i noe man lenge har ønsket seg så er det andre ting som gjør at man likevel ikke skal få gleden av det

enkelte av bildene er hentet fra annonsen da jeg kjøpte bilen...

Evo.jpg

Evo%2092%20evo%20c.jpg

Evo%2092%20b.jpg

DSC00696.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiai, flotte biler!! Er svak for grale og ble nesten eier av en engang, dessverre glapp den foran nesen på meg :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...