Gå til innhold
integrale

Hva kan Dere si om Gran Turisimo 2008 modell

Anbefalte innlegg

Helt sikkert. Tar mellom servicer selv vil jo hjelpe bra. Det er vel de berømte register regimene som må taes etter x antall år. Trur jeg ville kontaktet forsikring selskapet for å høre på pris. Full kasko kan koste litt på en slik bil. Fått inntrykk av at kvaliteten er bra, men var å kikket på noen av disse tidligere og fikk bra inntrykk. Spesielt en som jeg kikket som var modellen før hadde rullet over 200tkm og så ut som helvete. Når jeg kjørte den så var det ikke ulyd, fast og fin selv om den Italienske eier hadde gitt faen å ta vare på den. For meg fikk jeg ett bra kvalitet inntrykk og bra sammen skrudd. Var derfor jeg kikket å kjørte harpe 4,2 l for å se hvordan bilen hadde klart seg. Bestod med glans.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare hatt min noen uker, men kvalitetsinntrykket er meget bra!

Bilen har gått 71000km og alt føles veldig tight og fint.

Bilen har nylig hatt service og Autostrada hevder jeg ikke trenger å komme igjen før om 2 år for ny service. Denne servicen koster i underkant av 20k.

I tillegg må jeg selvfølgelig bytte olje/filter minst en gang pr. år.

Jeg har forsikret min hos Gjensidige, og pga totalkunderabatt og full bonus betaler jeg nå kun ca. 9000,- for full kasko på en 2008 Gran Turismo.

Løp og kjøp  8)

post-141-14779356528065_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må være som en drøm å kunne gå ut over døra for å starte opp Gran Tursimoen og kjøre til butikken =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Integrale: Vet du om bilen du henviste til på toppen ble solgt?

Skulle noen evt. kjenne til noen bra eksemplarer av Gran Turisimo som skal selges, gi meg ett hint.

Tlf: 95295000

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...