Gå til innhold
Alfaknugen

3200GT som blir dyrere å dyrere

Anbefalte innlegg

Er disse bilene egnet til bruksbiler eller er drfitskostnadene så høye (sammenlignet mot dyre SUV'er som RR, GL, X5, Q7 f.eks) at de er best til søndagskjøring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3200gt er vel om jeg har forstått det riktig, den som en kan risikere flest problemer med? (av "moderne" gafler). Ble selv anbefalt 4200 om jeg skulle oppgradere :) Men det er vel sånn at alt avhenger av forrige bruker(e) tross alt :) Kjør den til en eller annen som er mekaniker og har peiling først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en jeg kjenner kjøpte nettopp en nydelig slik bil. han er forøvrig mekaniker på slike biler og div annet snadder. mannen har peiling for å si det sånn. men.... motoren gikk...

de er ustabile. jeg har sagt det mange ganger før : 4200 motorene er nesten skuddsikre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, Pål Arthur skrev:

Så, tør man?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=181522608

Pris, kvalitet - den har omtrent ikke blitt kjørt siden den ble kjøpt i 2017.

Eller skal jeg bare la den fare? Selger bytter sannsynligvis hvis jeg ønsker..

Du kan jo høre med NMK?

Selger er ikke medlem av klubbens FB-gruppe såvidt jeg kan se, men kanskje andre medlemmer kjenner til bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 timer siden, Rookie skrev:

Du kan jo høre med NMK?

Selger er ikke medlem av klubbens FB-gruppe såvidt jeg kan se, men kanskje andre medlemmer kjenner til bilen?

Takk Rookie,

Det ble for mye usikkert. Selger sender antakelig den til Bergen til helgen. Likevel mulig at han har rettet opp i de tingene som heftet ved bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...