Gå til innhold
Runar

Alfa Romeo 156 GTA N°118

Anbefalte innlegg

Da er bilen på veien igjen! Ny dynamo, nytt batteri, nye ledninger fra dynamo til batteri, og renset minst ett jordingspunkt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, panzhar skrev:

Var det mye knot å bytte dynamo? Å bytte på min 2.0 156 var det verste jeg har gjort på en bil! 😄

Jeg har dessverre verken nok kunnskap eller tid til å utføre slike operasjoner selv, men ifølge verkstedet som gjorde jobben var det rimelig knotete! Knotete nok til at jeg gruer meg (mer enn vanlig) til å få regningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag fikk jeg årets første og siste kjøretur. Litt regn de første kilometerne, men fra Lena og hele veien over Lygna og Hurdal var det opphold og fint kjørevær. Nå er bilen klar for vinterlagring blant venner på Minnesund.

Jeg krysser fingrene for at 2020 blir det store kjøreåret, ikke (enda et) stå-parkert-og-vente-på-deler-som-ingen-får-tak-i-året!

IMG_1931.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe jaja, du sparer litt kilometer på den da i alle fall. Aldri så galt at det ikke er godt for noe! :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vurderer ikke støvtrekk over da? Selv om dette er en fin låve, så blir det alltids litt skitt og mye støv i løpet av en vinter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...