Gå til innhold
webmaster

Stilling ledig: Administrator

Anbefalte innlegg

Hei Godtfolk,

Da er det blitt min tur til å sende administrator-stafettpinnen videre

Dette er en gylden mulighet for å påvirke forumet i den retiningen du synes det bør gå. Det finnes ingen stillingsbeskrivelse til denne 'jobben', det som er nevnt i forumreglene beskriver det vel best.

OBS: Det trengs ingen teknisk innsikt for dette.

Er du interessert så send en PM eller en mail til: cuore.aiuto@gmail.com.

Mvh,

Administrator (Klingenberg)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, de fleste bilklubber har vel eget forum? Eller tar jeg feil? Så hvorfor skal ikke Alfaklubben ha eget forum?

Jeg har aldri skjønt det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan så si. Men de hadde jo. Noe jeg vet du vet. Og vet og du vet hvorfor de ikke lenger ville vite av å ha et allvitende forum der kunne villede nye brukere vekk ifra deres vellrenomerte høye ønske om gode intensjoner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt begrunnelsen for hvorfor KARN ikke lenger ønsket å drive eget forum. Men jeg mener at den begrunnelsen er feil. Selv meldte jeg meg ut av klubben noen år etter at KARN droppet å ha eget forum. Etter det hadde klubben svært lite å tilby meg. Er medlem nå igjen, men kjenner at engasjementet for KARN er sub-zero. Men nok om meg.

Andre klubber får det til, så hvorfor skal ikke KARN få det til? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror miljøet har blitt litt splittet. Jeg møter støtt og stadig på klubbmedlemmer som overhode ikke har noen interesse.avforumet, men har vært medlemmer av karn i en årrekke. Samtidig er det mange her inne som ikke er medlemmer. Og snart.kanskje en gjeng som er hverken eller, men alikevel kommer til å dukke opp på treff.

Alfaentusiaster har vel generelt sett alltid vært litt splittet. Sudklanen, alfa etter 86/92-klanen, alfa pre 105-serie. Osv. Det er mange kulturforskjeller. Om man går merket i sømmene, så er det mange biler som tilhører veldig forskjellige klasser, selvom de har fellesnevneren "kjøreglede". Dette vil jo logisk nok skape en del utrolig sterke personligheter, som igjen avler store muligheter for opptil flere variasjoner av kulturkræsj.

Man skal nok være unaturlig tilpassningsdyktig for å føle man passer inn i alle de rett og slett veldig forskjellige miljøene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er innon KARN sine sider ca 1-2 ganger i året :P

Tror kanskje fler hadde vært innom der om forumet hadde vært en del av klubben igjen.

Det er ikke så mye spetakkel nå som det var den gang, bortsett fra noen små perioder med lazzaroning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke så mye spetakkel nå som det var den gang, bortsett fra noen små perioder med lazzaroning.

Jeg syntes det er mye mer nå. Det eneste den gangen var vel litt brukere med spaltet personlighet ;)

Uansett så var ikke miljøet direkte splittet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du sier noe der, det har kanskje ikke blitt noe bedre, vi har vel bare lært og leve med det.

Hadde alle oppført seg som gentlemen, samt hatt litt respekt for andre brukere hadde det kanskje blitt kjedlig her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...