Gå til innhold
Veloce

Ø.k: 284mm bremseskiver, 4-bolt

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å få kjøpt ett sett 284mm bremseskiver. Denne størrelsen finner man foran på følgende biler:

- 145 2.0

- 155 2.0 16v, Q4

- Fiat Coupe 1.8, 2.0

- Fiat Marea HGT

- Fiat Bravo HGT

- Lancia Lybra

Mvh Dan Tore Stensland

91515070

dtstensland[ætt]gmail.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt altså?

De koster vel ikke sååå mye nye på Meca, Mekonomen, BilExtra osv om du kan bruke orginale biter..

Skal man ha oppgradering så er ikke det blodpriser på de heller, jeg fikk pris på 4200,- til Coupe'n i fjor på Black Diamond skiver og Ferodo DS2500.

Jeg skal kanskje bytte ut mine snart, så da kan du evt få de. Men de er jo godt slitt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker å få kjøpt ett sett 284mm bremseskiver. Denne størrelsen finner man foran på følgende biler:

- 145 2.0

- 155 2.0 16v, Q4

- Fiat Coupe 1.8, 2.0

- Fiat Marea HGT

- Fiat Bravo HGT

- Lancia Lybra

Mvh Dan Tore Stensland

91515070

dtstensland[ætt]gmail.com

Har ikke du en Lybra på tunet da? Kan jo bare ta de derfra!

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er til ræserbilen, skal prøve å oppgradere uten å betale for mange skjorter. Får nye skiver til 443,- per stk inkl mva hos www.bema.no, billigere enn det er vel ikke mulig. Jeg må også ha nye kalipere og belegg så jeg må gjøre noe for å holde kostnadene nede. Blir kalipere enten fra Wilwood eller Hi-Spec

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har liggende komplette nav fra en Delta med slike skiver, calipere etc. Skal egentlig kastes, så de kan hentes i Bærum om du vil. da kan du bygge vidre på dette.

Hilsen

Olav Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Dan Tore!

Har ett sett kalipere nav og skiver fra Thema Turbo.... ser brukbart ut og burde gi en ok base for økt bremsekraft. 284 mm ?? JA.

Pris - svært rimelig da jeg ikke har noen nytte av dette....og jeg vet at dette går til et særdeles godt formål - og du får med et luftfilter.... uten sand:-)

Ring meg om interessert....

Mvh Remi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...