Gå til innhold
147dude

Brera likevel i produksjon!

Anbefalte innlegg

For de av dere som hadde håpet på dette har jeg en god nyhet, Brera skal produseres likevel, dvs. det skal lages en sportsbil i 1000ex i segmentet €80'000 som er basert på Brera... Hvor mye det blir i Norge tør jeg ikke tenke på en gang...

Andre nyheter er at AR har fått go-ahead på SUV... som ikke skal være laget for off-road use, heter det seg.

Mer på www.italiaspeed.com

;D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del blir regnestykket slik for dette året:

147GTA +1 poeng

Brera +1 poeng

SUV -1 poeng

Totalt altså +1 poeng for 2002, og det legger vi til de ørten trillionene med poeng Alfa hadde fra før, og ender da opp med ørten trillioner og ett poeng, mot fx Audis minus ørten trillioner poeng. Vinneren blir altså Alfa! Forza!

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av dere som hadde håpet på dette har jeg en god nyhet, Brera skal produseres likevel, dvs. det skal lages en sportsbil i 1000ex i segmentet €80'000 som er basert på Brera... Hvor mye det blir i Norge tør jeg ikke tenke på en gang...

Andre nyheter er at AR har fått go-ahead på SUV... som ikke skal være laget for off-road use, heter det seg.

Mer på www.italiaspeed.com

;D ;D ;D

for ca ett år siden sa jeg at den dagen alfa kommer med en suv så var det slutt på alfa for min del, da er jeg ute å kjøre..... :-[

hmmmm, hva gjør jeg nå......

hilsen

fred roger

bekymret

;)Enda godt du er æresmedlem så du ikke kan få meldt deg ut av klubben ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brera i produksjon....da må mine bønner være hørt da. Kanskje de tilogmed tar en inn til norge, så jeg kan sigle litt.... :D

Noen som vet pris på dyret ? i (hvis jeg bare selger hus, Audi til kona, kona og båten så kan jeg jo få råd, bor mer enn gjerne i en sånn...)

mvah

Bård-Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må skaffe meg en kone med audi jeg også, så kjøper vi en hver Bård-Arne, tar dem med på Italiensk Dag! Hvis vi slipper inn da, regner med elektronikken er tysk som i det meste ellers... ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må skaffe meg en kone med audi jeg også, så kjøper vi en hver Bård-Arne, tar dem med på Italiensk Dag! Hvis vi slipper inn da, regner med elektronikken er tysk som i det meste ellers... ;D

Ja Ulf...og hvis de snakker til oss ved innsjekk, så kan jo du innøve ett par Italienske strofer, slik at vi ikke blir gjennomskua. Bare vi ikke har kjøpt pølse i brød (tysk fenomen)på veien da, for da blir vi vel henvist til WV/Audi/Ford/MB klubben pga. utroskap...

Eller har samme innpress som SAAB, og sendt med første Sandefjord - Strømstad ferje...

Det herrre med, kan ikke godta ditt og kan ikke godta datt diskusjonen begynner å kjede meg noe inni.....der. Det minner meg om da mine likesinnede skulle "kristne" norge for ett par tiår siden. "jasså du tror ikke, få kikke litt på tunga di" ALLE MÅ BLI SOM OSS, SANT !!!! Forstår at folk er glad i Alfa, men å.... nei gidder ikke mer, du har fatta hva jeg mener, sant?

Med vennlig Alfa Romeo hilsen

Bård-Arne Andersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, jeg fatter hva du mener, men det er ingenting som å fleipe litt likevel, for å få opp humøret her i dette #"¤&&"#" kalde vinterlandet. Vinterdekk suger! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

80 000 Euro :o

Det blir vel noe slikt som 600 000 NOK.

Hvis vi så antar en 4l motor, ca, 350Hk og en vekt rundt 1300 kg.....

... så ender vi ganske nøyaktig på 1,2 MNOK. :

Njaaaa - hvis Alfa så holder verdifallet oppe, så kan man få en for 500' i 2010?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...