Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Veloce

Nytt norsk bilmagasin for italofile!!!

Anbefalte innlegg

Fra sikre kilder kan jeg nå bekrefte at fra januar 2003 vil det dukke opp et nytt norsk magasin for italofile ;D ;D ;D. Det blir både gammelt og nytt, men hovedvekten blir nok på gammelt. Litt MC og båt vilogså dukke opp.

Selv synes jeg noe av entusiasmen forsvant i Auto Italia da de begynte å gi ut bladet hver måned. Auto Italia er fortsatt bra, men jeg har enda større forventninger til det nye norske magasinet. De vil våge å ta et skikkelig dypdykk inn i materiet. Jeg skal garantert tegne et abonnement!!!

Tjo-bing!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å være gledesdreper, men er det noe særlig marked for ett italofilt bilblad her i opel-land? Jeg håper denne nysatsingen er basert på grundige markedsundersøkelser, og ønsker den uansett velkommen og lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, undring over markedsgrunnlaget var også det første som slo meg. Men et KARNabbonement vil jo hjelpe noe.

Øyvind?

Erik S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi kan få bytta ut KARN tvangsabbonementet på det sinnsykt kjedelige BIL?

Erik S

Ååååååå......er det derfor jeg får det bladet...fatta mindre. ;)

Håndsopprekning for å bytte det ut...og i tilegg få ett for oss Italiafrelst...Jepp da er jeg med.

Bladet Bil er jo bare for forhandlere som ønsker å selge mer til alle uvitende stakkarer..lite entusiasme.

Hva skal barnet hete???

mvah

Bård-Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi kan få bytta ut KARN tvangsabbonementet på det sinnsykt kjedelige BIL?

Erik S

Ååååååå......er det derfor jeg får det bladet...fatta mindre. ;)

Håndsopprekning for å bytte det ut...og i tilegg få ett for oss Italiafrelst...Jepp da er jeg med.

Bladet Bil er jo bare for forhandlere som ønsker å selge mer til alle uvitende stakkarer..lite entusiasme.

Hva skal barnet hete???

mvah

Bård-Arne

Barnet skal hete Carburetti. Det gir kanskje en peilepinn på fokus. Skulle gjerne ha dryppet litt til, men jeg kan si så mye: 2003 er år null for deg som er interessert i italienske kjøretøyer. Hvis du i tillegg liker kaffen din kruttsterk og kan spise pasta syv dager i uka, bør du komme deg til Narvesen i februar! ;D ;D ;D

Christer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall asså jeg enig vi bytte ut bil og hjelper opplaget ;D ;D ;D

Ser ut som Crister vet noe vi ikke vet her ;D

Noe sier meg at det blir bra ut fra det du skriver Crister ;D

Gleder meg til detta asså.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dere, jeg er helt enig i at BIL er ett relativt, hm, lite sprudlende blad.

Hva dette koker ned til er spørsmål om pris. KARN betaler 75 kroner pr. abonement i året, hvis vi får en gunstig avtale så er jeg helt enig i at vi skal vurdere dette.

Denne saken er til vurdering da avtalen med BIL går frem til Mai.

Alfahilsen

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...