Gå til innhold
Driving tractor

Tekno wheels 7,5x17

Anbefalte innlegg

Hei :D

I høst kjørte jeg i en vegvesen dump (hull)..arg arg >:( >:(>:(

Ergo trenger minst en ny slik felg, sukk har snakket med et par dekk/felg- forhandlere. De kan verken gi pris eller skaffe meg like felger

(Noe med ny importør, veit ikke hvem den nye er...osv..osv.. prøv noen andre...bla bla bla)

Felgen heter Tekno wheels, Tek-One 7,5x17

http://www.tekno.it/

PS: Har 156 SW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

www.fomb.dk er levrandøren i skandinavia. er du på tekno sin side og velger "our dealers" og trykke på kartet oppe med norge får du opp en lang liste med forhandlere. der står Fomb på både danmark, sverige og norge. Kontakt de.

Er det ikke mulig og rette felgen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er felgen fremdeles i 1 del, og den "bare er urund" , kan den rettes , Østlandske lettmetall ved Elverum eller Mtech i Tondheim ordner det, har selv fått rettet 2 stk 17" Zender Trophy med godt resultat, ca 400 kr + evt. frakt. pr felg. De sveiser evt små sprekker også.

mvh Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er felgen fremdeles i 1 del, og den "bare er urund" , kan den rettes , Østlandske lettmetall ved Elverum eller Mtech i Tondheim ordner det, har selv fått rettet 2 stk 17" Zender Trophy med godt resultat, ca 400 kr + evt. frakt. pr felg. De sveiser evt små sprekker også.

mvh Rune

Takker for hjelpen ;D ;D ;D ;D ;D , felgen er en 5 eiket sak med en stor bunk mellom to eiker... Tror jeg retter felgene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...