Gå til innhold
Gjest Runar

75 Evoluzione Styling

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet ikke om jeg tråkker på noen føtter nå, men jeg har sett i annonser og på bilder at flere har montert 75 Evoluzione styling på 75'ene sine. Det jeg lurer på er hvor man kan få tak i Evo frontfanger, skjermbreddere, kanalskjørt og bakfanger?

Ps: Skal ikke lage en replica, den skal være svart (mao. det skal ikke være noen tvil om at det ikke er en Evo, hvis noen var redd for det). Jeg synes bare at Evo-stylingen gjør seg utrolig bra på de bilene!

Noen som kan hjelpe?

Runar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet ikke om jeg tråkker på noen føtter nå, men jeg har sett i annonser og på bilder at flere har montert 75 Evoluzione styling på 75'ene sine. Det jeg lurer på er hvor man kan få tak i Evo frontfanger, skjermbreddere, kanalskjørt og bakfanger?

Ps: Skal ikke lage en replica, den skal være svart (mao. det skal ikke være noen tvil om at det ikke er en Evo, hvis noen var redd for det). Jeg synes bare at Evo-stylingen gjør seg utrolig bra på de bilene!

Noen som kan hjelpe?

Runar

Jeg vil heller prøvd å få tak i Veloce (fint navn gitt!)styling , det har samme stuket som Evoluzione, men er litt mindre ekstremt. Veloce-modellene tror jeg kun ble solgt i England, burde ikke være så vanskelig å få tak i. Dersom du abbonerer på Auto Italia vil du finne flere bilder av Veloce-modellen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ups.. glemte å paste .... :-[

Alfa 75 ! (Ny: 2004-01-26 )

Ny frontspoiler til 75 evoluzione selges kr. 1500,- inkl. frakt. Passer nederst på støtfangeren på 75 2,0 modellene og muligens 3,0 utgavene som ikke har Amerika- fangere.

Øivind Liland

Telefon: 99730177

Epost: [email protected]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller prøvd å få tak i Veloce (fint navn gitt!)styling , det har samme stuket som Evoluzione, men er litt mindre ekstremt. Veloce-modellene tror jeg kun ble solgt i England, burde ikke være så vanskelig å få tak i. Dersom du abbonerer på Auto Italia vil du finne flere bilder av Veloce-modellen.

Hei! Takk for svar! Jeg abbonnerer dessverre ikke på Auto Italia (kanskje jeg burde?). Er det noen som har et bilde av Veloce-stylingen? Hadde vært fin-fint! :D

Runar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ups.. glemte å paste .... :-[

Alfa 75 ! (Ny: 2004-01-26 )

Ny frontspoiler til 75 evoluzione selges kr. 1500,- inkl. frakt. Passer nederst på støtfangeren på 75 2,0 modellene og muligens 3,0 utgavene som ikke har Amerika- fangere.

Øivind Liland

Telefon: 99730177

Epost: [email protected]

"Passer nederst på støtfangeren...." Hva vil dette si? At du får en ekstra dyp original frontfanger?

Runar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Takk for svar! Jeg abbonnerer dessverre ikke på Auto Italia (kanskje jeg burde?). Er det noen som har et bilde av Veloce-stylingen? Hadde vært fin-fint! :D

Runar.

Veloce-modellen:

tim_01.jpg

tim_02.jpg

tim_03.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk dette svaret da jeg spurte AW-Delta om pris på EVO kit og AZEV hjul:

Hello!

Our prices are as follows:

EVO Kit compl. ----- 1950,- Euro + shipment

Wheels: 7,5 x 16 -- 265,- Euro + shipment

9 x 16 -- 315,- Euro + shipment

Best regards,

AW-Delta

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runar.

Veloce-modellen:

tim_01.jpg

tim_02.jpg

tim_03.jpg

Takk for bildene! :D

Da tror jeg at jeg går for Veloce-stylingen fremfor Evo-stylingen da jeg mistenker at evo-stylingen er noe dyrere. :-\

Kan det stemme at Evo-kanalskjørtene er litt mer "robuste" altså litt bredere og lavere?

Runar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det stemme at Evo-kanalskjørtene er litt mer "robuste" altså litt bredere og lavere?

Runar.

Det stemmer nok, de er mer av "fotbrett-typen". :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...