Gå til innhold
webmaster

Godkjenning av nye medlemmer

Anbefalte innlegg

Som enkelte sikkert fikk med seg her om dagen, så klarte spam-botene å registrere seg på forumet igjen. Det betyr at vi er tilbake til manuell godkjenning av nye medlemmer.

Så hvis det tar for lang tid før du får velkomstmailen, send en mail til [email protected], så ordner det seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Administrer selv et forum, og det virker som om at spambotene har blitt mer avanserte så de klarer å lese av captchaene :(. Det jeg ihvertfall gjorde var å legge til en mod der nye brukere må svare på et lett spørsmål istedet for bare å overføre noen bokstaver fra bildet til tekstboksen når de registrerer seg. Kan jo være verdt et forsøk hvis dere er lei av å godkjenne alle nye brukere manuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Administrer selv et forum, og det virker som om at spambotene har blitt mer avanserte så de klarer å lese av captchaene :(. Det jeg ihvertfall gjorde var å legge til en mod der nye brukere må svare på et lett spørsmål istedet for bare å overføre noen bokstaver fra bildet til tekstboksen når de registrerer seg. Kan jo være verdt et forsøk hvis dere er lei av å godkjenne alle nye brukere manuelt.

Som sagt, takk for tips. Jeg har nå lagt til dette, så får vi se om vi blir kvitt spambotene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kan svare på denne: forumet her er helt uavhengig av klubben og bryr seg lite om hvor du bor. :)

Hvis du skal endre addresse i KARN sitt system må du sende en mail til kassereren tror jeg, du finner nok infoen på www.klubbalfaromeo.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...