Gå til innhold
snorre.s

Råeste Sportwagon i Norge!?

Anbefalte innlegg

Kan informere om at det til helga kommer en sort "loaded" sportwagon 2,4 JTD 175 hester til trøndelagen... Som bursdagspressang får den NOVITEC justerbart hjuloppheng,

19" tommere og tunet motor til ca. 220 diselhester. ;D::):D

Løkky girl!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan informere om at det til helga kommer en sort "loaded" sportwagon 2,4 JTD 175 hester til trøndelagen... Som bursdagspressang får den NOVITEC justerbart hjuloppheng,

Løkky girl!

fytti

post bilder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja søkki, den kjem allerede te helga ja.. Det bli bra konebil ja..

Kjenne du eier`n Snorre?

Kjører forbi huset hans hver gang vi er hos svigermor...

(Beste med hele turen) Hehe, nei den var stygg... ;D:P

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder skal bli ja... Det var snakk om godt over 400 NM!!!

Enda bedre å kjøreforbi når F1 sessongen kommer igang, da flagges det for Ferrari ;D, Jeg sa til de at de måtte komme på Lånke når det blir banetreff så vi kan bli frakjørt Kenneth ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løkky girl!

Er det ikke en lykkelig eier av en GTA SW litt lenger nord også da?? Vil tro at den ikke ligger så mye tilbake for dieselbørsa. Men det høres unektelig morsomt ut 8)

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, han bor i Namsos... han kjøpte bilen som ble brukt på Autofil og i Alfanytt, hos Bilcentrum.

Det var meningen han skulle kjøpe min gamle 155 til handlebil!? men jeg rakk å selge den før han fikk bestemt seg, så han kjøte en 91 mod. 75 twin spark av en kompis av meg istedet! Personlig hadde jeg vel valgt GTA fremfor JTD... veldig glad i turtall ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig, han bor i Namsos... han kjøpte bilen som ble brukt på Autofil og i Alfanytt, hos Bilcentrum.

Personlig hadde jeg vel valgt GTA fremfor JTD... veldig glad i turtall ;D

Ja, han hentet den samme dag jeg fikk min 1,8 SW, kom litt i bakgrunnen jeg, -kan ikke skjønne det??? ::)

Enig med deg turtall er best! men nå er ikke en GTA noe alternativ for min lommebok. ???

Viss ikke jeg gjør som poden i huset sier da; Etter at vi hadde prøvd en 166 med full pakke kom det fra baksetet: -Du pappa denne kjøper vi. Er nok litt dyr denne sier jeg, Stille en stund; - Vi kan jo selge huset, og sove i bilen! Og hva tror du mamma sier da? Stille en lang stund til; - Jamen jeg kan si det jeg, -at vi har solgt huset og kjøpt ny bil hun blir ikke sint på meg!!

6 år og allerede skjønt dette med bil ;D ;D

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget tvilsomt... ikke jeg heller... er i Spania på messe ;D ;D ;D

Katolsk messe? Det har jeg prøvd i Polen, ikke helt som i Norge nei.,.

Hehe ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...