Gå til innhold
arnstein156

Bør brodern kjøpe denne 164'en???

Anbefalte innlegg

Dino Coupe, lekker bil!

Gratulerer Svend! Jeg skal nok klare å praie deg i Risør til sommeren for en liten demorunde. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen er seriøst interresert i 164 så kan jeg sende info og bilder på mail anng. en nyyyydelig 164 V6 TB som jeg snart setter for salg.....jeg driver og setter den i topp stand teknisk og kosmetisk....er skamfin fra før da..... ;D ;D

Jeg er interessert i 164 V6, men den må ikke være for dyr, dessverre er virkelig fine 164 såpass dyre at jeg må sammenligne med andre biler jeg heller vil ha og da blir 164 oftest litt for risikabelt.

denne da?

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=374571

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare innrøm det, du er bare misunnelig! ;D

Siden Bård Arne ikke vil innrømme slikt selv så får jeg gjøre det for ham, (og så kan jeg jo ta med meg selv i samme slengen)

Misunnelse får stå for din egen regning Rune, jeg syns faktisk det er morro at noen våger å ta verneverdige gamle biler hjem til norge for å ta vare på de. Hadde du kjent meg hadde du også vist at netopp misunnelig er ikke i min gate. Litt på kanten den der Rune. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen er seriøst interresert i 164 så kan jeg sende info og bilder på mail anng. en nyyyydelig 164 V6 TB som jeg snart setter for salg.....jeg driver og setter den i topp stand teknisk og kosmetisk....er skamfin fra før da..... ;D ;D

Jeg er interessert i 164 V6, men den må ikke være for dyr, dessverre er virkelig fine 164 såpass dyre at jeg må sammenligne med andre biler jeg heller vil ha og da blir 164 oftest litt for risikabelt.

denne da?

Den blir jo bare dyrere og dyrere... Begynte på 65 og nå er den oppe i 72.. Sikkert fordi den blir påkostet..

72 er for dyrt for meg.

Og nå er den fine TS'n til 49 solgt også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er fet da! Fronten ligner på en Manta A!

;D

Det går også rykter om at Ford kjøpte to stk. Etter en stund kom de første Capriene...

Dette er jo ganske typisk for ganske mange bilfabrikanter. De må til Italia for å finne skikkelige former ;D

SP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare innrøm det, du er bare misunnelig! ;D

Siden Bård Arne ikke vil innrømme slikt selv så får jeg gjøre det for ham, (og så kan jeg jo ta med meg selv i samme slengen)

Misunnelse får stå for din egen regning Rune, jeg syns faktisk det er morro at noen våger å ta verneverdige gamle biler hjem til norge for å ta vare på de. Hadde du kjent meg hadde du også vist at netopp misunnelig er ikke i min gate. Litt på kanten den der Rune. :(

Lugna ner er poiken ;D

ikke noe galt i å være misunnnelig på den bilen, skulle gjerne hatt en slik selv jeg, det er jo nettop derfor en er misunnelig ;)

Fælt så hårsår du er da? for mye kaffi og for lite alfa kjøring? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lugna ner er poiken ;D

ikke noe galt i å være misunnnelig på den bilen, skulle gjerne hatt en slik selv jeg, det er jo nettop derfor en er misunnelig ;)

Fælt så hårsår du er da? for mye kaffi og for lite alfa kjøring? ;)

Stor forskjell på misunnelse å det å unne noen noe vettu, sov du i norsk timen eller. Desuten så kan jeg uten problem svare for meg selv, så svarer du for deg, lettere med fred å fordraglighet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så, så. La oss nå heller ta en kopp kaffe og snakke ut om dette gutter. :P

SP

Gidder ikke krangle i det hele tatt jeg Svend...lei av det. MEN hvis andre enn meg poster mine meninger her inne, uten å ha peil på hva jeg en gang mener ..da blir det krig å litt til. Det kan jeg love.... >:(

Det er vel forstålig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så, så. La oss nå heller ta en kopp kaffe og snakke ut om dette gutter. :P

SP

Gidder ikke krangle i det hele tatt jeg Svend...lei av det. MEN hvis andre enn meg poster mine meninger her inne, uten å ha peil på hva jeg en gang mener ..da blir det krig å litt til. Det kan jeg love.... >:(

Det er vel forstålig.

HM! sikker på at du ikke har fått for mye kaffi i dag? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei "hr. mener å vite hva andre mener, å skrive svarene for dem".......jeg har ikke det, har du fått for lite av noe helt annet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne da?

vær obs på at den bilen på bildet IKKE er en QV......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...