Gå til innhold
arnstein156

Bør brodern kjøpe denne 164'en???

Anbefalte innlegg

Peace 8) Kjøre på fredag sier du? Føler du at det er nødvendig altså? Ser frem til våren, da skal det kjøres BIL!

SP

På besøk til svigers, enda gått det er seminar hele lørdagen, begynner det ikke kl 08.00 hehe..

Jepp riktig det Svend..kjøra kjøra...bli kvitt månder med innelukka frustrasjon over å ikke kunne kjøre ortlig bil.

Kjøpt Terje sin ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen er seriøst interresert i 164 så kan jeg sende info og bilder på mail anng. en nyyyydelig 164 V6 TB som jeg snart setter for salg.....jeg driver og setter den i topp stand teknisk og kosmetisk....er skamfin fra før da..... ;D ;D

Jeg er interessert i 164 V6, men den må ikke være for dyr, dessverre er virkelig fine 164 såpass dyre at jeg må sammenligne med andre biler jeg heller vil ha og da blir 164 oftest litt for risikabelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i 164 V6, men den må ikke være for dyr, dessverre er virkelig fine 164 såpass dyre at jeg må sammenligne med andre biler jeg heller vil ha og da blir 164 oftest litt for risikabelt.

Du kan jo gå for en 164 TS. TS motoren er meget driftsikker og 164en lett å få tak i deler til.

(PS. har sladda over skjermen min der du har 325 merket ditt.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo gå for en 164 TS. TS motoren er meget driftsikker og 164en lett å få tak i deler til.

Nuhvel, har vært bort 3 stk 164 TS og alle har hatt motortrøbbel. Sjekk tråden på teknisk!

Men jeg er faktisk også på jakt etter en 164 om dagen! Må vare i ok stand, max 60 lapper.. helst 3 liter..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min liger nok høyere i prisklassen enn de fleste.....Den er ikke OK, men MEEEEEGET bra og pen....med alt av utstyr..det gjenspeiler seg i prisen og da......

JEg har hatt minst 20stk 164...... og har du lite penger...kan ikke skru selv (ikke for at de bilene er dårlige)...så kjøp deg en TS....de fønker som ei kule....! V6 er mye dyrere å eie....på alle måter....!

Mitt råd er....kjøp det beste eksemplaret som er å oppdrive...betal mer for en god bil....det lønner seg...har sett alt for mange som skal spare over alt....og som dessverre må mekke så mye sjøl at gløden forsvinner....det er ikke bra..

de bilene her kan fort få ferrari regninger viss det har vert slurvet.....

8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at din TS ser helt nydelig ut! Men har rett og slett ikke råd.

Har sett på et par biler men begge var skikkelig lurvete.. Men har etpar på gang.

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at din TS ser helt nydelig ut! Men har rett og slett ikke råd.

Har sett på et par biler men begge var skikkelig lurvete.. Men har etpar på gang.

:)

den er nydeliga ja......men har en V6 som er enda penere....skal legge opp et fristebilde snart.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aahh!!

Fint bilde!!!!

;D ;D ;D

Men den blir vel høyt priset?

Den blir nok priset litt høyt ja...men den er et blikk fang....fargekombinasjonen er fantastisk....felgene...mmmm....

den er meget ettertraktet...ikke prob å selge den....

dette er min første alfa.....er nå til service...snart ferdig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Importert fra Italia........ ;D

SP

Å jaså, årntlig alfa på gang? comming member of the berti boys?

Å nei du. Det er ikke en slik billig-løsning. Her er det snakk om V6, 4 overliggende, og 3 dobble Webere, ZF dog-leg kasse, diff brems.....

Ja, vi snakker fortsatt Fiat her. ;D

SP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er nydeliga ja......men har en V6 som er enda penere....skal legge opp et fristebilde snart.....

Har sett bilder av ts'en din, og den ser jo uvanlig fin ut :). Men jeg synes valget av burgunderrødt skinn til en knallrød bil ser litt feil ut. Men det er kanskje en smaksak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett bilder av ts'en din, og den ser jo uvanlig fin ut :). Men jeg synes valget av burgunderrødt skinn til en knallrød bil ser litt feil ut. Men det er kanskje en smaksak.

ja...men det er skamfint..i virkeligheten....!

den burgunderøde TB har perfekt fargekombinasjon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Importert fra Italia........ ;D

SP

Å jaså, årntlig alfa på gang? comming member of the berti boys?

Å nei du. Det er ikke en slik billig-løsning. Her er det snakk om V6, 4 overliggende, og 3 dobble Webere, ZF dog-leg kasse, diff brems.....

Ja, vi snakker fortsatt Fiat her. ;D

SP

Dino? :oCupe eller cab? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Bertone = Coupe. Spideren er Pininfarina.

72 mod 2400, 92000 km, rød, strøken. Får den i slutten av april. Vil vente til veiene er bare. Denne skal ikke se snø og salt :D

SP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra, jeg bruker selvfølgelig det merket primært for å erte uansett..

Men jeg vil ikke ha TS, synes sekseren er noe av det som er attraktivt med 164en. Dessuten har jeg alltid hatt biler som alle sier er dyre å holde (inkludert 325iX..) uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

72 mod 2400, 92000 km, rød, strøken. Får den i slutten av april. Vil vente til veiene er bare. Denne skal ikke se snø og salt :D

SP

Ojojoj, gratulerer!!! ;D

Dette er en av mine absolutte oppnåerlige drømmebiler. Liker man italiensk Gran Tourismo kan man umulig komme utenom Dino.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vært min en gang i tiden 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SP

Ja, nå nekter jeg plent å snakke om andre merker enn Alfa, derfor kommer jeg ikke til å nevne at denne er en nydlig bil, og ei heller at motor har lydbilde som gir hårreisning. Så er det ikke sagt....... ;)

(hehe..klarte å si ganske mye der uten å gi slipp på egne prinsipper.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare innrøm det, du er bare misunnelig! ;D

SP

Nei, ikke misunnelig...bare synes at dette er en meget pen bil. Min drømmebil står hjemme i garasjen....Kommer aldri for salg. ;D ;D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare innrøm det, du er bare misunnelig! ;D

Siden Bård Arne ikke vil innrømme slikt selv så får jeg gjøre det for ham, (og så kan jeg jo ta med meg selv i samme slengen)

Stilig bil, håper den er i den stand du er blitt forespeilet. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...