Gå til innhold
Frankie

Skiboks til 156 Sportwagon?

Anbefalte innlegg

Hallais!

Jeg trenger etterhvert en skiboks til min etterlengtede 156 SW som kommer til sommeren. Hvilke passer best, hvor kjøper jeg den, og hvor får jeg lakkert den rimelig, i Alfarød!?

mvh

Frankie ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Det blir vanskelig å sette på skiboks på SW, for hvis du ser bakover på taket og bakluka, så åpner bakluka seg et stykke inn på taket. Altså ca 25 cm blir løfta opp sammen med bagasjeluka.

Dermed blir taket veldig kort og ha en skiboks på!

Med skiboks blir den stående helt fram over hele frontruta og til panseret... Eller du kan kjøpe en sånn helsikes høg boks, som er kort også.

Vi tenkte på samme som deg, men har slått det fra oss. Vi tenkte:

"Blir kanskje dumt å først senke bilen, for så å legge på en skibok i høyden.." Det blir så rart.. Men det var vår mening... Alt er individuelt her.

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har skiboks på min sportwagon, og den er allt for lang :o. Har plassert den slik at jeg ikke får opp bakluka i det hele tatt. Pakking av bilen foregår da igjennom baksete, litt tungvindt selvfølgelig, men det går ;D

Du kunne jo tatt en titt på Packline sin nye boks da, den er ikke lenger enn 195cm eller no sånnt. Tror den heter freestyle jeg.

Boksen min er 225cm, og det er for langt til SW, men passe til langrennskiene ;D

Lykke til!

G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...