Gå til innhold
Arve V

Alfister rundt Mjøsa....

Anbefalte innlegg

Hei igjen !!

Har vært i kontakt med Motorforum på Hamar igjen og avtalt en "Teknisk kveld" for KARN medlemmer i deres lokaler.

ONSDAG 03.03.04 KL 17:00 og ett par tre timer utover.

MF Hamar har for tiden bare en 147 inne ::), så det er fritt frem å stille med egen bil, få løftet den opp, og studere litt under. Alle modeller og årganger, gnager eller ei er velkommen.

MF Hamar stiller med Alfatekniker, som vil forklare og svare på spørsmål, etter beste evne!

Etterpå er vi vel sultne, så jeg sender en oppfordring til de lokale krefter om å finne ett egnet sted som serverer egnet (rund/flat) mat.

Håper at så mange som mulig stiller, vi er ca 50 stk. KARN medlemmer rundt Mjøsa så det skulle være mulig å få vist MF at Alfa er liv laga ;)

UTSETT ALT ANNET OG STILL OPP!!!!!

Med @hilsen

Arve Vassbotn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg jobber i Hamar og bor på Jessheim, kan jeg få delta?

G

Klart det!

Alle Alfister som er i området 3.3 kl 17 må bare slenge seg med!! (legg merke til tall kombinasjonene her; 33 1,7 ;D)

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Alle Alfister som er i området 3.3 kl 17 må bare slenge seg med!! (legg merke til tall kombinasjonene her; 33 1,7 )

Hehe Det er lagt merke til ja....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen!

Har snakket med MF Hamar.

Dersom det er noen som har spørsmål de har mistanke trenger litt undersøkelser i forkant for å få svar på. Kan sende spørsmålene på mail til meg, så skal jeg formidle de til MF, og vi kan få svar på det vi lurer på der og da.

Mailadressen finnes i profilen min.

Og husk 3.3 kl 17:00 hos Motorforum, Hamar

@-hilsen

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil bare minne om!!

Onsdag 3.3 kl 17:00 hos MF Hamar, Vangsveien 91.

ITALIENSK Pizza etterpå for den som vil, har tid, lyst osv. (Har ikke reservert noe ennå, vi ser hvor mange vi blir)

Alle KARN medlemmer som er i området; -SLENG DERE MED

@-hilsen

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det gå ann å få til noe slik en gang til?

Nybakt Alfaeier, men ønsker kontakt med likesinnede...

Ikke det samme tekniske tilsnittet kanskje, eller forresten... utpå kvelven, etter litt grappa og denslags... men åkkesom, innmari hyggelig og mange likesinnede:

Lærdal i pinsa!!! Se egen tråd her eller www.klubbalfaromeo.no under terminliste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ofte på Hamar og anesten alltid så svinger jeg innom Motor Forum (til kollegaers store forundring)... Skal MF Hamar satse på Alfa igjen...de er ikke med i noen Alfa annonser...men vet de drev med litt egen import. Hva skjer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne det gå ann å få til noe slik en gang til?

Nybakt Alfaeier, men ønsker kontakt med likesinnede...

Ikke det samme tekniske tilsnittet kanskje, eller forresten... utpå kvelven, etter litt grappa og denslags...

Nå er jeg ikke HELT trygg på dine uttalelser, min gode Dagfinn R.

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart vi kan få til noe slikt igjen. Kan spørre gutta på MF om det er interesse for å dra inn nye kunder..... ;)

På Nybil siden kan vi vel si at de har kneppet ned ett par hakk for så og gi gass igjen (i kjent Alfa stil) De er "hang a'round" for MFØA og låner biler med de om det er interesse. De har også brukt og parallell importert en del 156, og nå i det siste 159. Så de har vel noen ambisjoner på Alfa siden...

Men er det interesse så kan vi jo prøve og få til noe ??

- Hör av er!

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger gjerne et besøk til mine kunder på Hamar i samme tidsrom som et treff for Alfa eiere...Har jo mye slekt på Stange - så jeg kan jo til og med gjøre meg forstått rundt Mjøsa... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...