Gå til innhold
Ken GTV

Dine opplevelser av Motorforum. (SAKLIGE)

Anbefalte innlegg

Som nevnt i annen tråd vil jeg nå lansere denne tråden hvor jeg spør etter Deres opplevelser av Motorforum og/eller importøren.

Jeg ønsker å høre de negative sidene, men også positive meninger/opplevelser :)

Vi ønsker at importør og forhandler skal få tilbakemelding fra oss kjøpere, for at de kan bli optimale, og selge flere italienske biler!

Bakgrunnen for at dette gjøres, er fordi det har blitt diskutert MFs behandling av kunder og deres kunnskapsnivå om merket de selger. Det ser ut til at mange desverre ikke er helt fornøyde med den ikke-materielle delen som også er viktig for et bilkjøp, -kundeservice og kunnskap.

Dette skjer på følgende vis:

Du/Dere skriver og sender en SAKLIG mail til meg, med historien, men til slutt en forkortelse som kan være med i et brev som skal sendes importør og Motorforum sammen med medlemsundersøkelsen(i regi av Formann Ø. Iversen.)

Dere må skrive hvor Dere har vært(og opplevd), hva Dere heter med fornavn og etternavn.

Vi ønsker ikke noen innlegg i denne tråden, og alle usakligheter blir fjernet, og heller ikke tatt med i brev.

Altså kun saklig, med navn og hvilket sted for opplevelsen(evnt. navn på kontaktpersonene/selgere Deres) for å kunne bli med på dette brev.

Formann Ø. Iversen vil lese gjennom brevet, og kanskje kan vi få det lagt ut her, eller på Alfanytt en gang til alles gjennomsyn..(????) Saken vil bli fulgt opp.

For spørsmål, legg inn under denne tråd.

Mailadressen min finner Dere under min profil.

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dårlig erfaring med Motorforum. 80000 service inkl. reg reim på min 166 2.0 TS betalte jeg 19987 kr for (herregud!!) på Motorforum Sun Auto AS i Ålesund, og bilen kom ut fra verksted med akkurat samme feil som før jeg satte den inn til rep... De fant ikke ut hva som var gale. Likevel måtte jeg betale. Først når jeg reiste til Rosso i Gøteborg fikk jeg vite hva som var gale. Luftmassemåleren! Det tok dem under 1 minutt å finne det ut... Etter den var byttet, gikk bilen som ei kule!

Det verste av alt er at det trolig var det uoriginale (!!) luftfilteret som Sun Auto AS har satt inn på forrige service (60000 km) som gjorde at massemåleren klusset (ref. Rosso) Men den måtte altså byttes, den var gåen.

Jeg må si at når man setter inn en Alfa på et merkeverksted så er det blant annet fordi du venter å få originaldeler til bilen. I tillegg forventer jeg at kunnskapen til Alfa Romeo bør ligge på et teknisk langt høyere nivå. Dette bør unngås på et merkeverksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har for øyeblikket ingen mailboks som virker, men her er jo en kort historie...

Tidlig på dagen, februar 2002. Skulle sjekke hos MF om de hadde fått info den nye GTA-modellen. Hadde mannen der hørt om den? Nei!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SVÆRT få har sendt meg mail om negative eller positive opplevelser med Alfa-importør og/eller Motorforum.

Etter å ha lest forumet i 1.5 år, er det maaange flere som har hatt kommentarer om importør/forhandler.

Håper å få flere henvendelser på mail, for de som ikke kan sende mail, skriv her, men mail er ønskelig. Følg "retningslinjene" nevnt i starten på tråden.

Sammen står vi sterkere og forhåpentligvis blir vi da hørt.

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...