Gå til innhold
AlfettaGTrond

Den der forbaskede kromlisten

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den kromlisten som sitter på gummilisten på gamle GTVer? (alfettagt)

Dersom jeg får tak i en sånn en nå er det likssom siste hånden på verket for å få bilen til å se strøken ut.

Gode råd mottaes med stående applaus :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk!!! Jeg forsto ikke noe som helst av hva som sto der, men jeg har forsøkt å ta kontakt på engelsk, så får vi se hva som skjer :)

Nøyaktig hvilke er det du snakker om?

Har noen liggende av de som står på døren og bakvinduet, samt den som går langs takrenna, Noen av dem er ikke helt i stand, men vil du ha dem kan du få dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RuneR: Jeg er ute etter den som går rundt frontruten.....

BB: "Denna del utgick för flera år sedan" sa de selvfølgelig på alfarosso, er jo lov å prøve seg :D

Dagfrinn R: Dersom jeg hadde kunnet tysk kunne jeg nok funnet den på siden som du linket til...der ser de ikke ut til å ville svar på engelske mail ihvertfall....hvilken av de varenr. er det da? Under hvilken link er den? Så kan jeg bestillle og gamble :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...