Gå til innhold
Gjest sev

Foringer?

Anbefalte innlegg

Såg inga priser på autopower, men jag är rätt säker på att jag köpt mitt kompletta set till GTV6 billigare än i Norge.

Köpte mitt på Superflex i England. Hade lite mejl kontakt med dem som det verkar slutar med att de ska ta fram en ny bussning till GTV6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe foringer nå...

Hva er best av powerflex og superflex?

::)

Det är ju i grund och botten samma material. Superflex kan leverera i olika hårdheter. De har också t.ex. de-dionen i PU, samt till alla olika producerade stab-stag med olika diameter.

De är även öppna för att producera det de inte har. Jag upptäckte ett fel i deras listor, så det verkar som om de håller på att uppdatera en av bussningarna till GTV6'an nu. De har provat bussningar med och utan yttre metallhölje till samma bussning tidigare.

De är lite tröga när man kommunicerar med dem. Men det är många gånger bättre än Powerflex som inte kommunicerar alls. De varken svarar på mejl eller fax.

Ingen av Powerflex återförsäljare jag har kontaktat har heller inte svarat mig.

Superflex kan man köpa direkt från. Powerflex måsta man gå via återförsäljare.

Kan också ge dig ett tips på hur du kan spara lite pengar om du beställer hos Superflex.....

Bestäm själv...

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det är många gånger bättre än Powerflex som inte kommunicerar alls. De varken svarar på mejl eller fax.

Jeg har ringt til Powerflex to ganger, har aldri hatt noe problem med å komme igjennom. Hyggelige folk var det også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte vell 2000 for komplett sett foringer til min gtv6 12stk kjøpte dem hos rosso

Hm og jeg betalte ca 1600 for powerflex hos den DYRE norske forhandleren (dog uten den store til de deon triangelen :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sjekket opp foringer til 156. Da fikk jeg svar at jeg ikke fikk kjøpe direkte fra de men at jeg måtte gå igjennom den norske forhandleren :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke akkurat De-Dion foringen som er litt dyr da?

Finnes ikke hos powerflex

http://www.powerflex.co.uk/products.asp?cat=0001&catalog=0201

Er ikke dette senterforingen du mener de ikke har? altså: PFR1-211

Er den ny eller?

Det är dessvärre så att de skrivit fel. Det är Watt-länkarna som avses när de skriver de-dion.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den ny eller?

Det är dessvärre så att de skrivit fel. Det är Watt-länkarna som avses när de skriver de-dion.

Det syntes jeg høres litt rart ut for de fire wattlenk foringene har PFR1-210 som art.nr

Gå inn på siden så ser du!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den ny eller?

Det syntes jeg høres litt rart ut for de fire wattlenk foringene har PFR1-210 som art.nr

Gå inn på siden så ser du!

Neida, PFR1-211 er den store som sitter midt i propellen, PFR1-210 er de små i hver ende av stagene som holder propellen. (2 stag med to foringer hver = 4) Ingen senter foring fra Power flex.

(greit nokk, for lageret som brukes i SZ er en bedre løsning)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, PFR1-211 er den store som sitter midt i propellen, PFR1-210 er de små i hver ende av stagene som holder propellen. (2 stag med to foringer hver = 4) Ingen senter foring fra Power flex.

Er jeg teit eller?

det du sier er altså at det er en forskjell på den store foringen som sitter midt i Wattlenken og det som kalles senterforingen?

???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg teit eller?

det du sier er altså at det er en forskjell på den store foringen som sitter midt i Wattlenken og det som kalles senterforingen?

???

Jeg snakker om den store senter foringen som står i det fremmre de dion festet [/i]ikke den i watt lenken bak.l ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg teit eller?

???

Jeg snakker om den store senter foringen som står i det fremmre de dion festet [/i]ikke den i watt lenken bak.l ;)

fan nå føler jeg meg skikkelig fersk ::)

Er med nå... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...