Gå til innhold
Ken GTV

Mine Mulini-felger

Anbefalte innlegg

Aldeles utsøkte!

De kommer vel i speilede par? (Sånn at bilen ser lik ut fra begge sider... Ikke roterer forover på ene siden og bakover på andre.)

Sånne skulle jeg meget meget gjerne hatt... Men selv om en 147 er avbildet står den ikke på listen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker det var et sett brukte sånne tilsalgs i fjor, sikkert de samme felgene. Jeg synest ikke de passet på spider, men på 156SW er de nærmest perfekte! Mener å huske at de var veldig dyre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at de var veldig dyre, og at de ble kjøpt ifjor, men ikke brukt. De ble kjøpt av en som ikke hadde råd å sette dem på bilen ;)

Så med lavprofil Pirelli 7000 på 18" ble et par "lønnsutbetalinger" brukt opp. De koster 390 Euro i Tyskland, pluss frakt og norsk skatt.

Altså 3400,- pr. felg og omkostninger. Men er SINNSYKT fornøyd. Eller veldig fornøyd som Haakon og Mette-Marit ville sagt:)

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt de på GTV`n, og det skal de også en tur yil for bildetaking. Personlig synes jeg det var meget bra. Men jeg skal poste bilder når det blir. Sikkert ikke før det blir litt varmere(mars?).

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...