Gå til innhold
JB.

Hvilke pakninger skal jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Hvilsen type pakninger skal jeg bruke mellom grenrør og fremre potte? Messing? Eller sånne myke? (vet ikke hva de kalles) ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De orginale er messing, men er som regel brukt opp når de tar de av første gangen.

Har og brukt noen jeg har banket ut selv i noe slikt grafitt materiale som jeg fikk kjøpt på min lokale bilutstyr sjappe, har funket helt fint de. ;D

Bare pass på at du ber om noe som tåler temperaturen i grenrøret. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilene jeg har skrudd på har det som alltid vært tynne én gangs kobberpakninger orginalt. Men for ettermarkedet leveres det som oftest pakninger i et annet materiale.

For ettermarkedet så har jeg databasen til BilXtra/CD-Cardic-kjeden liggende, komplett med priser. Send en mail om du trenger denne for å lete frem de riktige pakningene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilene jeg har skrudd på har det som alltid vært tynne én gangs kobberpakninger orginalt. Men for ettermarkedet leveres det som oftest pakninger i et annet materiale.

For ettermarkedet så har jeg databasen til BilXtra/CD-Cardic-kjeden liggende, komplett med priser. Send en mail om du trenger denne for å lete frem de riktige pakningene.

Hum. de privsene som står i bildelkatalogen er ikke reel... Det er som oftest pris fra importør. i butikk må du plusse på for omkostninger og prismellomlegg hos forhandler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hum. de privsene som står i bildelkatalogen er ikke reel... Det er som oftest pris fra importør. i butikk må du plusse på for omkostninger og prismellomlegg hos forhandler...

Aner ikke hvilke priser jeg har. Men det er en kopi av databasen til en BilXtra sjappe på Sørlandet. Har både kolonne for eks. og inkl. mva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke si 100% at det ikke er riktig. men de versjonene jeg var borti når jeg jobber på bilxtra var prisen uten frakt og omkostninger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...