Gå til innhold
Andreas Tøllefsen

Spjeldhus 33

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har dimmensjonene på spjeldhusene til 33 1.7 16v.

Samtidig kunne det været fint å få vite boltmønsteret til samme spjeldhusene. Jeg planlegger å montere de på nordmotoren min i forbindelse med MegaSquirt konverteringen min.

Hvis noen hadde en link eller noe i nærheten hadde det vært skikkelig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har dimmensjonene på spjeldhusene til 33 1.7 16v.

Samtidig kunne det været fint å få vite boltmønsteret til samme spjeldhusene. Jeg planlegger å montere de på nordmotoren min i forbindelse med MegaSquirt konverteringen min.

Hvis noen hadde en link eller noe i nærheten hadde det vært skikkelig bra.

Spjellhuset har IKKJE forgasser dimensjoner visst det var det du var ute etter. Senter på innløps hullene er 100mm (eg meiner det var det....) mot 90mm for standard wber/dellorto senteravstand. Viss du skal bruke 1,7 16v så må den sveisast og maskinerast.....

Ketil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bruke et par gamle gassere som spjeld hus da?

Bare å fjerne alt innvendig, begge venturiene etc. og så lodde igjenn alle huller så har du ferdig bolt on spjeld hus, komplett med gas overføring. Mangler bare en plass til dysene på baksiden av spjelda. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å fjerne alt innvendig, begge venturiene etc. og så lodde igjenn alle huller så har du ferdig bolt on spjeld hus, komplett med gas overføring. Mangler bare en plass til dysene på baksiden av spjelda. ;D

Det er nettopp det med dysene.

Dessuten er det jo litt synd å bløgge gasserne. Men ser for meg at det kanskje er en siste løsning.

Kanskje det er noen som har noen ødelagte gassere å donere bort, mot en symbolsk sum?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nettopp det med dysene.

Dessuten er det jo litt synd å bløgge gasserne. Men ser for meg at det kanskje er en siste løsning.

Kanskje det er noen som har noen ødelagte gassere å donere bort, mot en symbolsk sum?

Sendte deg en melding her jeg (PM)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...