Gå til innhold
Gjest thavn

Støvtrekk GTV6

Anbefalte innlegg

Hei

Finnes det ikke originalt støvtrekk til GTV 116? Jeg hadde slikt til min Spider, og det var veldig fint. Rødt med Alfa logo på panseret, og Alfa Romeo skrevet på siden. Figursydd med perfekt passform.

Skulle gjerne hatt et slikt til min GTV, men det er visst ikke så enkelt. Noen som vet om alternativer. Hensikten er jo først om fremst å beskytte lakken mot støv om vinteren (men det skader jo ikke om det ser fint ut).

Thavn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veglia har et slikt frisørtrekk til GTV'en sin. ;)

Mener at Rosso kan skaffe, til 33 kostet trekket 3000 SEK så det ble med forespørselen. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har, og det er fett!!

;D

Alfa Romeo på hele panseret og glidelås slik at man kan åpne førerdøra uten å ta av pysjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å vite prisen på dem fra CA, så er de i allefall av høy kvalitet både i utførelse/passform og utseende.

En kunde har et sånt på en -72 Spider som overvintrer hos meg.

Erik S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har spurt Ole på Carozzeria. Han sier at det ikke er noe originalt til GTV116. Han mente at det kanskje passet brukbart med trekket til GTV916, eventuelt fikk man sikkert tak i noe uoriginalt. Det er såpass dyrt, at jeg synes det er litt tynt å bare tro at det passer. Jeg vil være sikker.

Jeg sjekker med Glenn.

Thavn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veglia

Har sjekket med Glenn, og ditt trekk er spesialsydd til din bil. Han kan skaffe flere til ca 3.000,- + mva.

Hvordan ser trekket ut?

Rødt med alfa logo på panseret? Egne "lommer" til speilene? Strikk nederst foran og bak for å holde trekket stramt og fint?

Andre detaljer som er verdt å vite om?

mvh Thavn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spesialsydd? Det var da voldsomt... :D

Ja, det er rødt med alfamerket på panseret.. Passformen er bra og kvaliteten bra. Tror ikke den har lommer til speilene.. Men det er jo bare å legge de inntil bilen.

Har også glidelås til førerdøra slik at du kan åpne den uten å ta av hele..

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...