Gå til innhold
Gjest sev

75 Turbo Limited Edition

Anbefalte innlegg

Finns det noen registrerte 75 Turbo Limited Edition i Norge??

Så vidt jeg vet så finnes det en registrert i Bergensområdet, og en i uregistrert i Hedmark som blir ferdig restaurert i 2005? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

limited edition er ikke evo.....det er vel bare en som har litt ekstra stæsj......tror ikke jeg har hørt om turbo limited...men ts har ihvertfall limited edition!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

limited edition er ikke evo.....det er vel bare en som har litt ekstra stæsj......tror ikke jeg har hørt om turbo limited...men ts har ihvertfall limited edition!

Auda :-[ :-[

Leste visst innlegget litt for kjapt jeg....

Limited Edition har jeg ikke snøring på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda :-[ :-[

Leste visst innlegget litt for kjapt jeg....

Limited Edition har jeg ikke snøring på!

hehe.....

men,,,limited edition.....ts versjon

Mulig den har noe karbon innvendig....14"/15"?? speedline (sz design) felger...recaro interiør....turbo instrumenter....og en nummerplate....

Noe mere?????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det finnes Turbo Limited Edition produsert i 91.

er en 75 turbo med recaro for å si det enkelt, samt at den er innregistrert med 165 hk.

Problemet med denne bilen er at den er bygget på samme motor/innsprut teknologi som alle andre 75 turbo.

Den er ett spesial produkt som kun kunne registreres i Italia siden all styring av innsprut er gammeldags og uten kat og lambda.

Bilen kan ikke registreres i norge.....!!!!!!!!! eller ellers i europa lenger, unntatt Italia ......

mvh

alfafred

fred roger

den sjønte jeg ikke helt......hva med en amerika turbo????går det ikke an å regge di i norge?

fatta ikke helt det med kun for italia...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Italia har ikke de samme reglene som resten av europa når det gjelder avgasskrav og slikt. De er ikke så streng på det. Og siden den ikke har katalysator og det vil denne bilen normalt sett overskride maks verdi for avgassen.

Rett meg hvis jeg tar feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Italia har ikke de samme reglene som resten av europa når det gjelder avgasskrav og slikt. De er ikke så streng på det. Og siden den ikke har katalysator og det vil denne bilen normalt sett overskride maks verdi for avgassen.

så en limited edition ble laget uten kat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en limited edition ble laget uten kat?

Tydligvis turboen som var kunn for de italienske markedet på den tiden (91-92)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...