Gå til innhold
Klingenberg

Problemer etter oppgraderingen?

Anbefalte innlegg

Eneste jeg legger merke til er at vedlagte bilder ikke kommer opp av seg selv.. men man må åpne bildet manuelt.

Er det en innstilling jeg kan ordne selv kanskje? Fant ikke noe i forbifarten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, samme her, må åpne bildene manuelt (ser ut til å gjelde de som er lagret i tråden, ikke de som er linket annet sted fra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer i Opera eller Google Chrome. Men i Internet Explorer ser jeg også dette ... Men bare på nye innlegg, ikke gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det både gamle og nye som ikke fungerer.. sjekket med innlegg med vedlegg helt tilbake til 2005 og fram til i dag..

Bruker IE 8..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal finne ut av dette, altså!

Men Kristian eller noen andre med problemet: Kan dere sjekke med en annen browser? Bare for å se om antagelsen med IE er riktig.

Og er det andre som IKKE har problemer?

Mvh,

Øystein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Etter oppgraderingen så er det ikke alltid "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" fungerer.  Fungerer av og til på jobb og hjemme.

Bruker siste IE.

Andreas Ø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det med visning av vedlegg skal være fixet. Hva mener du med at visning av uleste innlegg ikke virker Andreas 155? Er ikke linken der, eller er den der, men virker ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at han får beskjeden "Ingen uleste emner siden ditt siste besøk." selv om det ligger nye svar på tråder?!

Stemmer det Kristian V , linken er der og fungerer. Men får beskjed at det ikke er noen uleste emner.

Må innrømme at jeg logger meg på 4-5 ganger daglig og bruker den linken.

Andreas Ø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som problemer med IE 8 og skriving i tekstfeltet som hopper opp og ned som en jo jo - man ser ikke hva man skriver. Må bruke firefox for å legge inn innlegg pga dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen andre som problemer med IE 8 og skriving i tekstfeltet som hopper opp og ned som en jo jo - man ser ikke hva man skriver. Må bruke firefox for å legge inn innlegg pga dette.

Jeg har samme, bruker IE8. Mener likevel det var slik før oppgraderingen og også da jeg hadde IE7. Jeg antok derfor at det skulle være slik for at man ikke skulle skrive for lange innlegg. Problemet med hoppingen kommer vel etter et stykke ned i teksten?

Men det funker i Firefox altså?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde problemet tidligere.

Var veldig irriterende når man skulle legge ut et innlegg med flere bilder og skulle lime inn jpg-linken og skrive bildetekst når man hadde fylt første del av boksen man skriver i og scrolledelen kom fra...

Men nå har jeg IE 9, og har ikke hatt problemet siden.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...