Gå til innhold
lyng

Fiat coupe 1.8 16V

Anbefalte innlegg

Mandag 28 FEB.

Kristiansund -  Nordfjordeid med buss. Tilbaketur med  min første Fiat. Fiat coupe 1.8 16V Fin tur borsett fra at termostaten var defekt. Ble en meget rolig tur pga dette.

Ny termostat skal monteres i morgen. Skall også ta et væske og filter bytte i løpet av uka. Det er også planlagt en tur til Ålesund og få tatt 140000 servie(PRD143000) Har en bekjent som driver verksted i Ålesund og som har en bilpark som inbyr til tilit: Fiat Turbo coupe, Barcheta og en lancia thema + DIV. En av de andre på dette verkstedet har også en betrygende bilpark:  155 og thema.

Min fiat coupe kom med et bra service heftte og DIV bilag. Teknisk virker den meget bra Helt grei innvendig. Er en del å ta tak i ANG Lakk finish. Har flasset av en god del klarlakk på tak, bakluke og bakskjermer.

etter å ha eid coupen under en uke, så er jeg så langt meget fornøyd. Er jo et kjempestort bagasjerom i coupen samenligning med min GTV 916, som jeg hadde tidligere.

Bildet er tatt på tur hjemm.

Eneste iriterende med situasjonen er at det ikke er plass til å ha, alle bilene på tomta. Så Theman skall selges.

post-194-14779329913944_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med snasen bil :)

Nordfjordeid med buss??

Kjøpte du den her? Har aldri sett denne live i dette området...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var tilhørende i Bergens område, Eier møtte meg i Norfjoreid, Han Skulle  oppover uansett, PGA vinterferie i nærområdet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha! Det forklarer saken. Fikk angst nå. Trodde jeg ikke hadde kontroll på italienerne i mitt område ;)

Men det er riktig: Nordfjordeid er verdens navle på vest/nordvestlandet ;D

Så dette skal være hverdagsbil fremover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at et ble ny importør av AR og fiat, så har det blitt mekbart flere Italienske overaskelser i trafikkbildet. Er ikke fult så enkelt å holde tritt med tilveksten, slik som tidligere

Fiaten kommer  til å bli hverdagsbil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som har den, ja. Har observert denne her om dagen. Flott bil. Grattis ;D

Har bestandig vært glad i Fiat. Kanskje fordi jeg fikk noen Fiatbrosjyrer før jeg var så gammel at jeg kunne lese Donal Duck...

Lenge siden jeg har sett 164'en... Solgt den eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som har den, ja. Har observert denne her om dagen. Flott bil. Grattis ;D

Har bestandig vært glad i Fiat. Kanskje fordi jeg fikk noen Fiatbrosjyrer før jeg var så gammel at jeg kunne lese Donal Duck...

Lenge siden jeg har sett 164'en... Solgt den eller?

Hei så du er også på forumet.

164 hadde motorbrann, fredags morgen. Fikk asistanse til slukkingen av  2 stykker som kjørte varebil, med pullveraparat.

Skulle som vanligt kjøre minsten på skolen.  Det gikk heldigvis bra med oss.

164à ble kondemnert,  Så den kommer til å bli levert på høggern Fredag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var trist å høre :'( Men det viktigste tross alt er at det gikk bra med dere. Går an å få tak i en ny Alfa. Trist at det er en mindre å hilse på. Men jeg hilser når du kjører annen italiener og jeg da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble jeg nysjerrig på hvilket verksted i Ålesund du snakker om? Skummelt at jeg ikke har fått med meg noe slikt :D

Asbjørn berg & co. Moloveien 18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med morsom bil! Jeg har noen røde fremskjermer liggende om du skulle trenge.

Takker for den, skjermene ser bra ut. Hvis du derimot har en førerstol i sort skinn så er jeg med, stolen ser bra ut bortsett fra at en av sømmene i sitteputa har løsnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...