Gå til innhold
alfajohn

Mobil/PDA-brakett til 156????

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen som leverer mobil/PDA-braketter til Alfa 156???? Klarer ikke helt å se for meg hvor den eventuelt skal sitte..... men det må jo finnes...... :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

For modeller uten integrert radio, er det enkleste å nappe ut radioen, deretter DIN ramma som holder radioen. SÅ kjøper du en slik universal metall ramme som du plasserer inn i hullet, så putter du på plass ramma til radioen, og til slutt setter radioen på plass.

Da kan du velge om du vil ha telefonen på h/v side av radioen, slipper å skru ut midtkonsoll, ingen hull, kort sagt enkelt. Billig er det også. Kjøpes på de aller fleste mobilsjapper for en rimelig penge.

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Pratet akkurat med en kompis av meg og han nevnte samme løsningen.... Problemet kan kanskje være pyntelisten rundt spilleren... Den er meget trang.... Får jeg plass til den løsningen med pynterlisten???? Har du denne løsningen????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg har'n og det fungerer fint ;)

Må trykkes godt på plass og da blir det heller ingen

glippe ved pyntelisten.

Som jeg skulle sagt det selv!!

Jeg har en SONY spliier i bilen med sånn luke som åpner seg når jeg putter inn CD'er, så jeg måtte nok frem med tapetkniven og skjere litt av pyntelisten for at alt skulle gå på plass, og luka til CD'en fortsatt skulle åpne!! Men det gjør jo ikke noe, kommer ikke til å fjerne dette når bilen evt. blir solgt, (og det er leeeenge til) ;D

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal dere ha.... høres meget bra ut!! Nekter å borre hull eller noe i min italienske skjønnhet.... (bilen mener jeg).....

Har fått meg GPS og navigasjon til PDA'en min, og det er litt kjipt å sitte å holde i den når man kjører.... ::)

Utrolig kult forresten.... 3-5000,- for hele pakka (PDA, GPS og navigasjonsprog).... Kanskje jeg klarer å finne frem til dit jeg skal i fremtiden også.... ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en "boks" som monteres utenpå dashbordet dvs på høyre side av midtkonsollen. Denne "boksen" har plass til høyttaler til handsfreesettet inni, og gir festemuligheter for mobil/pda

Kan minne om løsningen på bildet, bare at min er original, og ser derfor mye, MYE, bedre ut!

Alfa%20156.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WoodCompany har oxo en løsning, er ikke sikker på prisen. Armlene skulle de ha 86 EURO, pluss shipping med EMS (Express courier of Post Parcel) EURO 29,30 .

Løsningen på armlene ser litt "crap" ut på bildet, derfor har jeg ikke kjøpt noe derfra.

http://www.woodcompany.com/consoles.htm

Henvendelser kan sendes til : [email protected]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tips!!! :)

Reiste til BilExtra og kjøpte den braketten de hadde. Den ble supersmooth og 1000x enklere å montere enn den hvor du må demontere halve bilen.....

Napp ut spilleren og ramma og enkelt og greit legg den bak og dytt inn igjen..... Litt knot å få satt det skikkelig på plass igjen men det gikk til slutt..... Kommer også høyere opp enn den andre så den ikke er i veien for evnt passasjerer.....

Anbefales... ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...