Gå til innhold
Gjest Kongepappa

Foringer til 33

Anbefalte innlegg

Har innsett at foringene på stabstaget p 33'en fra 91 har tatt permanent ferie, går sikkert greit å bytte disse. Men så var det at polyurethane-foringer dukket opp som knallbra alt. til originale foringer. Hvorfor, og hvor får jeg evt. tak i disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan like greit kjøpe originale foringer til stabstaget,fordi disse sitter såpass trangt likevel.

Skulle du likevel tenke deg en dyrere løsning,kan du jo anskaffe Powerflex foringer til forstillinga,men jeg er ikke sikker på om disse foringene er med.

For kontakter;[email protected] på Boost i Trondheim,så får du vel svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville absolutt ha kjøpt polyuretaneforinger til stabstaget. Powerflex har ikke disse foringene i listene sine men Superflex kan hjelpe deg. For å komme billigst ut av det lønner det seg å bestille direkte fra Superflex i UK, har selv brendt meg på det punktet, http://www.superflex.co.uk. Vær oppmerksom på at du kan få foringene i flere ulike hardhetsgrader.

SPF0241/14 Front Anti Roll Bar End Bush, stepped down to 14mm, 33 only 1 of 2 £3.24

SPF1421/18 18mm Front Anti Roll Bar End Bush, non-stepped down version 1 of 2 £3.15

SPF1420/18 18mm Front Anti Roll Bar Inner Bush, 33 only 1 of 2 £4.49

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...