Gå til innhold
Gjest oladunk

Lei meg nå!

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det gjort. :'(

Jeg har lagt ut min kjære for salg.

Med hus, jobb, leietakere, kone, to barn og en tredje på vei finner jeg ikke den tiden bertisen fortjener....det er 1 1/2 år siden EU kontrollen skulle vært i orden! Uten et skikkelig sted å stå er det heller ikke morsomt å skru om vinteren, kanskje jeg begynner å bli gammel?

Har brukt den på KARN treffene, Kjempemorsomt! Jeg finner stadig bilen på bilder fra disse treffene, og det gleder meg like mye hver gang. Det er en herlig bil som går bra.

Håper at noen har tiden og kunnskap til å pleie den som den fortjener.

Ola E. Gjone

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris?

::)

Jeg gav jo 50 000,-selv, hva gir du meg?

neida..skal ikke kjøpe..men det var sikkert flere som lure på hva prisklasse den lå i..er jo så forsjelligt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris?

::)

Jeg gav jo 50 000,-selv, hva gir du meg?

neida..skal ikke kjøpe..men det var sikkert flere som lure på hva prisklasse den lå i..er jo så forsjelligt

Det er sikkert! En ting er hva man ønsker seg, en annen hva man får.....

Men det er bare å gi et bud, jeg blir ikke fornærmet. Skambud blir som skrevet vennlig avvist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var leit å høre Ola, men dette vet man, at har Bertone følelsen først satt seg.......nytter ikke hvor gammel man blir da vettu. Kanskje vi ser deg en gang i fremtiden som 90 åring med rulator å banerigga Berti. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mr oversteer!

http://www.147dude.com/album0309rud1/IMG_3928.html

Ola! Bare vent til abstinensene kommer, eller lukter jeg Autobianchi Abarth her?

JE

Lukter vel mest bæsjebleier en stund fremover. Dessuten SKAL jeg bygge drømmeverkstedet mitt, en bertis fortjener det beste! Etter dette skal poden få bytta ut drittlukta med aroma fra olje, bensin og svidd gummi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola! Bare vent til abstinensene kommer, eller lukter jeg Autobianchi Abarth her?

JE

Ja, da var bilen solgt til en hyggelig Trønder. Gikk fortere enn jeg trodde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...