Gå til innhold
Alfa_3316v.

sliten 33 16v.

Anbefalte innlegg

jeg har en 90mod.3316v. i går begynte det å "knitre" i sikringsboksen(kun når jeg prøvde å blinke) det lukta ikke svidd,sikringa er like hel..jeg hadde den på verksted for noen mnd. siden, da skulle tåke-lys+blink fikses. nå har jeg kun tåke ingen blink...kjipt når man bor i oslo :( varmetrådene i bakruta er kaputt, + at han som "fiksa" bilen sist han kobla tåkelysa sånn at de automatisk skrur seg på når nærlys er på, kan kun skru de av å på når jeg har på parklys..har fått noen blinkere fra politiet,men de stopper meg nok snart, like greit å ordne enn å få en 2-3.000 kr. i bot av politiet.

noen som kan anbefale en nevedyktig som er flink med alfa??

ikke motorforum...har litt dårlig erfaring.

takk! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.... Har en 33 selv, og jeg har ved to tilfeller brukt Rosso i Gøteborg, og er meget fornøyd med det, men det er sikkert noen som vet om noe nærmere.

Synd at slikt skjer med en ellers så nydelig bil. Håper du får stelt den i stand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en 90mod.3316v. i går begynte det å "knitre" i sikringsboksen(kun når jeg prøvde å blinke) det lukta ikke svidd,sikringa er like hel..jeg hadde den på verksted for noen mnd. siden, da skulle tåke-lys+blink fikses. nå har jeg kun tåke ingen blink...kjipt når man bor i oslo :( varmetrådene i bakruta er kaputt, + at han som "fiksa" bilen sist han kobla tåkelysa sånn at de automatisk skrur seg på når nærlys er på, kan kun skru de av å på når jeg har på parklys...

Heisan!

Tipper at feilen grunner i dårlig jording ett eller annet sted.

På bilen din har du endel samlepunkt for jord flere steder under panseret.

Ta løs disse punktene, rengjør og smør på litt kobberfett på dem etterpå.

Du finner noen an jordingspunktene på baksiden av "skilleveggen" mellom

torpedo og motorrom. Kontakt meg gjerne dersom du har andre spørsmål.

Hilsen fra også en 33 16V i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...