Gå til innhold
Evo

Rett skal være rett

Anbefalte innlegg

Et lite svar i forhold til den låste lenken "ny bil".

Audi A4 ble levert med 2,7 liters biturbo i utgavene S4 (265 hk) og RS4 (380 hk).

Over og ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4'en kunne godt blitt levert med en Kenwood mixmaster under panseret for min del, kunne ikke intressere meg mindre....

Siden det ble startet en ny tråd for å formidle dette budskapet kunne jeg ikke helt la være. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4'en kunne godt blitt levert med en Kenwood mixmaster under panseret for min del, kunne ikke intressere meg mindre....

Siden det ble startet en ny tråd for å formidle dette budskapet kunne jeg ikke helt la være. :)

Hm - du er i hvert fall mer enn nok interessert i å formidle til oss andre hvor "lite interessert" du er i ditt og datt ::) ::) Og ja - vi har skjønt tegninga...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm - du er i hvert fall mer enn nok interessert i å formidle til oss andre hvor "lite interessert" du er i ditt og datt ::) ::) Og ja - vi har skjønt tegninga...

Hvem er egentlig "vi"? Tror egentlig at du er ganske alene på dette forumet om å

intressere deg for Audi. ::) Kaster man stein i glasshus får man svar liksom. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne godt hatt en audi som vinterbil jeg..hehe ;D

men skal være enig i at det er ikke noe å diskutere her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er egentlig "vi"? Tror egentlig at du er ganske alene på dette forumet om å

intressere deg for Audi. ::) Kaster man stein i glasshus får man svar liksom. ;)

"Vi" - et bilde på mennesker som har løftet blikket og innsett at verden består av mer enn "glasshuset". ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kjære vakre evne da Anders Bigseth...Hva annet kan du vente , dette er en klubb for å fremme intressen for vårt kjære merke Alfa Romeo. Hva annet enn dette kan du vente når du i tilegg klarer å poste dette på "ALFALIV"...

Kan du ikke ta denne auda posteringen med på diskusjonsforumet til Allers der den hører hjemme. Sugerør å teskje er avsendt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallå....

Motstå frestelsen, motstå frestelsen, motstå frestelsen...

Nej - Det går inte:

Stian kör ju nästan Audi (väl Passat) om vintern!

Samtidigt som han har en utmärkt vinterbil (AR 33) stående i garaget under dyna och kopplar värme till så att den får värmedyna också...

;);D

Framhjulsdriven för god framkomlighet om vintern är den. Liten och lätt att skubba upp när man kör i diket (talar av egen erfarenhet)

:)

-kunde inte låta bli; Sorry....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallå....

Motstå frestelsen, motstå frestelsen, motstå frestelsen...

Nej - Det går inte:

Stian kör ju nästan Audi (väl Passat) om vintern!

Samtidigt som han har en utmärkt vinterbil (AR 33) stående i garaget under dyna och kopplar värme till så att den får värmedyna också...

;);D

Framhjulsdriven för god framkomlighet om vintern är den. Liten och lätt att skubba upp när man kör i diket (talar av egen erfarenhet)

:)

-kunde inte låta bli; Sorry....

Heia Patriq, Heia Patriq, Jeg tørte ikke si det! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svensson:

Vinter fremkommeligheten til Alfa-gnageren er helt elendig grunnet knallstive lineære OMP fjærer og harde dempere. En annen ting er rustprobmelatikken i Oslo gryta.

Men den fungerer desto bedre på sommeren med fine veier og på bane. :) Alfaen er slik jeg vil ha den, og da må jeg få lov til det. ;)

Poenget her var jo at man kan ha så mange interesser man bare vil, men når man ramser opp Auda spec'er på et Alfaliv forum så må det kommenteres.

Rune-medgangssupporter: Hadde alle hatt din holdning til Alfaene sine så hadde det ikke vært mange igjen av dem. Det være seg gnagere, skyvere, 2 eller 4 dører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag är med dig där Stian.

Jag skulle heller inte vilja ta ut din 33'a. Den är fin och bör så förbli.

Kunde bara inte motstå frestelsen.

Min första bil kan man säga var för övrigt en Audi 80 5C.

Har du vädrat ut eksosen ur lungorna och huvudet nu ?

;)

(Stian körde en begagnad Jet-motor från ett gammalt Viggen-flyg inne i garaget tills allt syre var slut sist han var där......)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi må få laget et eksosanlegg, Patriq...

Jeg gikk jo rett i dørken, skikkelig skummelt. :-[

Hadde ikke trodd at den skulle forbruke all oksygenen i det lokalet der, er jo tross alt en god del naturlige "luftehull" der. Var jo helt i ørska når jeg kom til meg selv, kjørte igjennom en politisperring av reflekstape i godt driv på veien hjem, godt at de hadde andre ting å holde fingrene i enn å sjekke meg. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D

LOL !

Kan ju förklara varför jag körde i gröfta också på utfartsvägen från gården..... innan jag ens kommit ut på huvudvägen.

(för det kan väl aldrig ha något att göra med min egenskaper som bilförare väl !?!)

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune-medgangssupporter: Hadde alle hatt din holdning til Alfaene sine så hadde det ikke vært mange igjen av dem. Det være seg gnagere, skyvere, 2 eller 4 dører.

::):o:P:-[:-X :-\

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kjære vakre evne da Anders Bigseth...Hva annet kan du vente , dette er en klubb for å fremme intressen for vårt kjære merke Alfa Romeo. Hva annet enn dette kan du vente når du i tilegg klarer å poste dette på "ALFALIV"...

Kan du ikke ta denne auda posteringen med på diskusjonsforumet til Allers der den hører hjemme. Sugerør å teskje er avsendt.

Om teskje OG sugerør - Dette er ment prinsipielt - Hvis KARN mener at det å fremme Alfa Romeo implisitt innebærer en degradering av divergerende syn på f.eks. andre bilmerker, så er det skremmende.

Svaret gir seg vel selv (forhåpentlig), men det Bård-Arne Andersen skriver, indikerer faktisk at drittkasting osv. synes å være en naturlig og normal aktivitet i Klubb Alfa Romeo Norge - "Hva annet kan du vente (enn drittkasting av andre), dette er en klubb for å fremme interessen for..."

Min intensjon har hele tiden vært å få fokus på det jeg synes er unødvendig drittkastingen. Det må da gå an å fremme entusiasmen for AR uten å rakke ned på andre. Og ja, grensen for hva som oppfattes som drittkasting er helt klart forskjellig - men det rokker ikke ved det prinsippielle i diskusjonen.

Dette er forøvrig et tema som bør tas her, og ikke noe annet sted. Hvor, og/eller om opplysningene om det nevnte bilmerket skulle vært publisert på "Alfaliv" eller ikke, er en annen diskusjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet egentlig.

Hvorfor må de som nevner andre merker her inne henges ut?

Ja det er et Alfa forum men denna drittkastinga, nedrakking, utdriting osv på den måten som stadig gjentar seg er direkte negativt for klubben.

Vi blir sett på som en gjeng sutrete, kranglete egoister med skylapper for alt annet her i verden.

Og de som titter inn her og lurer kanskje KARN er noe og melde seg inn gjør jo ikke det når de lester hvordan vi behandler andre som ikke har sett lyset.

Verden er mer en rød, vit og grønn selv om Italiensk er best finnes det andre som kan lage bil au...

Selv eier jeg biler av div merker.

Mvh

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da gå an å fremme entusiasmen for AR uten å rakke ned på andre. Og ja, grensen for hva som oppfattes som drittkasting er helt klart forskjellig - men det rokker ikke ved det prinsippielle i diskusjonen.

"What Comes Around Goes Around" er det noe som heter.

Eiere av italienske har måttet tåle drittkasting av andre forståsegpåere siden tidenes morgen. "Bilene rustet, bilene var upålitelige, bilene datt fra hverandre" osv. Selvfølgelig hater vi VW og Audi som pesten, disse bilene eies mennesker uten klasse og stil. Fungerer fint til å hente undene i barnehagen, men der stopper moroa. Du kan for moro skyld sjekke reaksjonen hos "dine" ved å poste noe positivt om Alfa på http://forum.vwaudi-club.no, tipper du kommer til å få sjokk å hvor ensporet det går ann å bli. ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir sett på som en gjeng sutrete, kranglete egoister med skylapper for alt annet her i verden.

Hvilken merkeklubb for bil har IKKE skylapper???????????? ::)

Er man alfist så er det ALFA som gjelder. Man tenker på ALFA

og man drømmer om ALFA, hvis dette skal være et generellt bilforum

så er ikke dette forumet noe jeg vil støtte i fremtiden, slike forum har

man nok av. Ang. skylapper overfor tyske biler bør de helst være tykkere

enn det berlinmuren en gang var. :P

-Alfist og mangeårig medlem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv eier jeg biler av div merker.

Jeg også, begge fra würstland. Har også fått utrolig mye pepper for akkurat det. Men hva gjør vel det? Enig med GTV og Bårdis, her på forumet bør det være italienske biler (og særlig Alfa) som gjelder. Alt annet bør være "fritt villt". ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...