Gå til innhold
Dag Kristoffersen

Display til KM stand, tripteller til 156 '98

Anbefalte innlegg

I dag ble displayet mitt til KM stand og tripteller svart. Er det noen som vet hva man bytter da. Hele speedometer huset? eller går det ann å kjøpe displayet separat evnt en pære eller noe.

Det er til en 156 '98 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble displayet mitt til KM stand og tripteller svart. Er det noen som vet hva man bytter da. Hele speedometer huset? eller går det ann å kjøpe displayet separat evnt en pære eller noe.

Det er til en 156 '98 modell.

...min ble alt byttta på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart? Som i at ingenting vises eller at det ikke er lys i displayet lenger?

Dersom det ikke er lys så er det bare å bytte pære, en meget enkel jobb som til og med en klønete webdesigner som meg klarte på 10 minutter.

Tror pæren kostet rundt 60,- hos MF

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...min ble alt byttta på!

Alt? mener du at de byttet speedometerhuset, eller...

Husker du hva dette kostet?

jeg vet ikke...men jeg kjøpte den av en kamerat som har solgt den ny i sin butikk....og da får jo han det ganske billig tenker jeg.....

MEn her var det ikke et lyspaære problem...her virka ikke displayet...

8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da virket det igjen. Var innom C.A. og Glenn kunne sporendeks fortelle at det bare var å bytte pære og hvordan man gjorde det.

Dersom det ikke er lys så er det bare å bytte pære, en meget enkel jobb som til og med en klønete webdesigner som meg klarte på 10 minutter.

Ja da er du klønete, tok meg bare 7 minutter ;) Men da hadde jeg til gjengjeld fått en god innføring i hvordan dette skulle gjøres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da er du klønete, tok meg bare 7 minutter ;) Men da hadde jeg til gjengjeld fått en god innføring i hvordan dette skulle gjøres.

Du skryter ikke på deg nå? :D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...