Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest Georg L

Hjelp!! Jeg skal til Italia

Anbefalte innlegg

Neste mandag reiser jeg til Cento i Italia for aa kjope meg en Alfa. ;D Det ligger i naerheten av kjente steder som Sant Agata ;D, Modena ;D og Maranello ;D. Jeg vet det er mange interessante museum og fabrikker i omraadet, men jeg har begrenset tid saa jeg maa velge ut det mest interessante.

Hvilket er det beste museumet i omraadet? Helst ett med noen Alfaer + andre biler.

Jeg gleder meg til turen som en 12-aaring ;D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste mandag reiser jeg til Cento i Italia for aa kjope meg en Alfa. ;D Det ligger i naerheten av kjente steder som Sant Agata ;D, Modena ;D og Maranello ;D. Jeg vet det er mange interessante museum og fabrikker i omraadet, men jeg har begrenset tid saa jeg maa velge ut det mest interessante.

Hvilket er det beste museumet i omraadet? Helst ett med noen Alfaer + andre biler.

Jeg gleder meg til turen som en 12-aaring ;D ;D ;D

Ferrari museet i Maranello var egentlig litt skuffende, men det er jo aldri feil å kikke på fullblods biler...

Hvis du er heldig kan det jo hende du kan få øye på trening eller testing av Ferrari F1 biler el. på banen vis a vis museet. Det kom mye heftig lyd fra den kanten når jeg var der :D

Santa Agata, er ikke det stedet der de bygger Lamborghini da? Burde vel være noe å myse på der skulle jeg tro. Ellers er vel Arese det beste stedet for seriøs Alfa opplevelse med Museo Storico Alfa Romeo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...