Gå til innhold
Klingenberg

cuoresportivo skal oppgraderes (OPPGRADERT)!

Anbefalte innlegg

Softwaren som forumet vårt er basert på er snart 5 år og det er jo en evighet i IT-verdenen ... Det har kommet mange nye versjoner og det er på tilde å få forumet up-to-date.

Hovedgrunnene for oppgraderingen er:

- Godkjenning av nye medlemmer vil kunne gjøres på en måte som letter jobben for admin.

- Ny funksjonalitet i forumet

- Sikkerhetshull er tettet

Kommer tilbake med eksakt dato for oppgraderingen. Men det blir snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ønsker en mørkere side, syntes det er så mye lettere å lese... ? :)

Syntes det er bra slik det er jeg ang bakgrunn og tekst!

Værre med forum som har blå eller grønn tekst på sort bakgrunn.. det er jo til å bli gal av!

men selvsagt, det kunne kanskje gått an å gå opp et hakk på gråfargene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig så jeg også fornøyd med uteseende til forumet slik det er i dag.

Det man kan gjøre, er å la folk velge utseende (Theme) selv. Da har man et standartutseende (som vil være veldig likt det vi har nå), men i hver brukers profil kan man velge sitt eget utseende. Det er litt å velge melllom: http://custom.simplemachines.org/themes/ :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart... IT-verdenens ord for en evighet  ;)  ;D

Kanskje, men ikke denne gangen  :)

Satser på å gjøre oppgraderingen nå førstkommende lørdag formiddag, 30. Oktober.

Det skal gjøres full backup, så oppgradering. Det kan nok ta en time eller to ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart... IT-verdenens ord for en evighet  ;)  ;D

Kanskje, men ikke denne gangen  :)

Satser på å gjøre oppgraderingen nå førstkommende lørdag formiddag, 30. Oktober.

Det skal gjøres full backup, så oppgradering. Det kan nok ta en time eller to ...

:-[ Oppgraderingen må desverre utsettes litt ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gått "litt" nå..........??  ;)

Ja, det har det. Jeg gikk litt tom for moment sist, fordi det er noe oppsett med serveren som gjør at jeg forventer trøbbel med oppgraderingen. Det er ingen fare, altså :) Backup blir tatt, spørsmålet er bare hvor lang tid det tar før forumet er oppe igjen ...

Da slenger jeg ut en ny dato: 20. November!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av ren nysjerrighet, hvor mye plass tar forumet pr.d.d? sett bort fra programmet og innstillinger? Bilder er vel en egen server?

~1,8 GB inkludert bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gått "litt" nå..........?? ;)

Hmm. Jeg synes vel egentlig at alle som sto for massiv taushet da jeg ba om avlastning i jobben bør holde seg for gode til å mase på hr. Klingenberg. Jeg er takknemlig for at han tok på seg denne oppgaven, og gleder meg over at det legges planer for oppgradering!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er gått "litt" nå..........?? ;)

Hmm. Jeg synes vel egentlig at alle som sto for massiv taushet da jeg ba om avlastning i jobben bør holde seg for gode til å mase på hr. Klingenberg. Jeg er takknemlig for at han tok på seg denne oppgaven, og gleder meg over at det legges planer for oppgradering!

Ikke min mening å "mase" men mer nysjerrighet på om når det skjer noe.

Og til  Tecnico Capo: TviTvi ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig med litt engasjement. Også så bra som det blir etter oppgraderingen  :D

- Nytt utseende  :o

- Automatisk embedding av videoer (videoavspilling i tråden)

- Facebook-integrasjon

- Alfa-event kalender

- +++

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig med litt engasjement. Også så bra som det blir etter oppgraderingen  :D

- Nytt utseende  :o

- Automatisk embedding av videoer (videoavspilling i tråden)

- Facebook-integrasjon

- Alfa-event kalender

- +++

Vi gleder oss  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er spent på det nye utseende!

Nå har jeg vært innom veldig mange forum de siste 10 årene, og fram til nå har faktisk dette forumet sett best ut, designmessig, samt med best brukervennlighet og meget lett å ha oversikt over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende... Da jeg er på steinaldernivå når det gjelder pc-kunnskap,så er jeg spent på hvorden det blir å bruke....Syns det funker veldig bra nå,men de foreslåtte endringene høres bra ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merka det :P

Hva har du merka? Jeg vet at opplasting av bilder ikke fungerer. Er det mer? Fint om dere er litt konkret i tilbakemeldinger.

Jeg forsokte 1 gang aa komme inn paa forumet for et par dager siden naar det var nede, da var utseende paa forumet helt annerledes og det var en annen "layout". Men saa naar forumet fungerte igjen var alt tilbake til det normale, bortsett ifra at jeg kom ikke inn, men fikk beskjed om at passordet mitt var feil saa jeg maatte trykke paa "glemt passord" og resette det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...