Gå til innhold
Masi

Masi`s Alfa-garage

Anbefalte innlegg

I helgen ville jeg egentlig fortsette med 166-ern, men det kom spontant besøk fra andre enden av landet , to gutter på tur, og en Brachetta som kom for diagnose.....hørtes ut som vannpumpen.

WP_20190601_001.jpg

WP_20190601_003.jpg

WP_20190601_005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble en 164 delebil hentet , den skal hjelpe  "skogsfunn" på vei igjen …..lykke til med prosjektet ,Atle

WP_20190605_001.jpg

WP_20190608_001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kom litt i gang med havariet av Dagfinn`s 2,4, først ut med injektorene, der gikk bedre enn tenkt. Så jobber sønnen med ny Giuliaparkering også hos Dagfinn og motordekselet fikk en liten oppdatering......

WP_20190621_002.jpg

WP_20190621_001.jpg

WP_20190611_002.jpg

Dagfinn.png

WP_20190701_002.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg foreslår et skudd i foten og deretter en 3-mils marsj med oppakning til eier av denne vanskapningen. Deretter 3500 timer samfunnstraff.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen, må dessverre meddele at Thomas døde i dag.

Vi vil prøve på å holde tråden hans oppe å gå, selv om han ikke lenger er hos oss.

Livet er ofte ikke så enkelt, noen ganger møter vi mer motgang enn vi forventer.

Hilsen May og Masi junior

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer til May og hele familien!

Dette var en fryktelig trist beskjed å få og det er selvsagt vanskelig å finne ord. Tenker på dere, men det hjelper så lite.

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye. Fikk skikkelig vondt nå. Har aldri møtt han, men har vært mye i kontakt med han og han har vært til stor hjelp for meg. 

Tenker på dere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer! Så utrolig vondt å lese!! Vår dypeste medfølelse og varmeste tanker går til dere som sitter tilbake ❤️! Vi er her, om dere trenger å prate.

Solskinnsklem fra Odd Atle og Katrine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer så mye fra Gruagarasjen. Dette var virkelig triste nyheter. Har savnet han og dere fra Vartdal på treff i år. Vi tenker på dere i en svært tung tid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var veldig trist. Kondolanser fra Hardanger. Selv om jeg ikke kjente Thomas godt var han en jeg beundret - en hverdagshelt. Arbeidsom,familiekjær,vennlig og alltid hjelpsom. Gode verdier det står respekt av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer fra Tønsberg! Har jo vært hos dere ved noen anledninger og dette var veldig leit å høre. Håper dere i familien tar vare på dere selv i denne tiden. Tenker på dere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...