Gå til innhold
Klingenberg

Legge inn bilder

Anbefalte innlegg

Legge inn bilder i innlegg gjøres ved å enten:

- Velge "Ekstra valg..." linken nederst i venstre hjørne når du skriver et nytt innlegg. Da kan du legge inn 8 bilder per post med maks størrelse på bildet = 512 Kb. Bildene blir da lastet opp til cuoresportivo.no og vist nederst i innlegget ditt.

- Legge bildet på en annen server og legge inn en link i innlegget. Da trykker du på ikonet markert under og legger linken til bildet inn i tag'en du får opp.

bilder.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får denne feilen når jeg prøver å legge inn bilder:

Mappa til vedleggene er ikke skrivbar. Ditt vedlegg eller din avatar kan ikke lagres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får denne feilen når jeg prøver å legge inn bilder:

Mappa til vedleggene er ikke skrivbar. Ditt vedlegg eller din avatar kan ikke lagres.

Ja, det fungerer desverre ikke akkurat nå å legge inn bilder. Det jobbes med saken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får jeg lagt inn personlig bilde, slik som du har av Alfettaen din, Øystein? Prøver å markere at jeg vil legge inn eget bilde, legger til og lagrer endringer, men det skjer ikke noe annet enn at teksten "personlig bilde" blir rød... ???

Gard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får jeg lagt inn personlig bilde, slik som du har av Alfettaen din, Øystein? Prøver å markere at jeg vil legge inn eget bilde, legger til og lagrer endringer, men det skjer ikke noe annet enn at teksten "personlig bilde" blir rød... ???

Gard

Avatarer er begrenset til 120x360 pixler, så bilder må krympes en god del for å lastes opp som avatarer.

Hvis du linker fra en ekstern side, slik jeg gjør med Alfettaen, så skaleres bildene slik at du kan bruke større bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, kanskje ikke stedet å spørre, men er det mulighet for at det kan legges til støtte for å laste opp bilder direkte fra browser på iPad? Lar det seg gjøre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver og laste opp bilder men ingen bilder kommer opp når jeg trykker på forhåndsvisning av tekst sammen med bilde jeg har valgt. Hva kan være feilen? fort stort bilde, eller er det ikke mulig og forhåndsvise bilde?? Jeg bare lurer :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...