Gå til innhold
alfaweie

Kul umulig å selge ?

Anbefalte innlegg

Er nyere brukte italienere med over middels kjørelengde kul umulig å få solgt, selv om man nesten gir de bort? Sitter med en følelse av det her, etter to måneder på finn.no, og til "sterkt rabatterte priser", skjer det faktisk forferdelig lite. Har også åpnet for innbytte, men hva hjelper det? Fikk for eksempel en mail ang innbytte av en Audi A4 2003 med 130 hk tdi.. Jeg regne den som lettere å selge, og spurte etter litt bilder og info om bilen, men i dag kom denne....: Sitat:

Heisann

Takk for tilbakemelding. Var å prøvde en alfa 159 her nå og anså den

som en dårligere bil enn min 03 a4. Slår det derfor fra meg.

Uansett, lykke til med salget

Ja son går no dagan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen bra jeg ikke har kjørt A4 2003.

Da er det jo fremdeles mulighet for at jeg slår til på en italiensk.... ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt noen italienere med høy km og de er utrolig vansklig å selge. Hvis man ikke skriver km stand i annonsen så er responsen enorm kontra annonse med km. Får selvfølgelig 100 hendvendelser om kun km, de dropper jeg og svare. De som spør litt mere prøver jeg og overbevise om tilstand er viktigere en km stand. Fikk jo 35000kr for 145 med 240000km på telleren :). Der gikk jeg skikkelig i pluss  :)

Lykke til med salget, den Gt'en ser jo riktig fin ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er noen tøfler. Bil, hus, interiør, klær...You name it...

I konfeksjonsbutikken er det sjokkerende ofte kjerringa som bestemmer hvordan dressen skal se ut.

Når jeg ser hva de vil, er jeg overbevist om at de mener mannen skal se så jævlig ut at andre kvinnfolk ligger unna...

Eller så vil de mannen sin bare vondt, heh....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med salget, den Gt'en ser jo riktig fin ut

Takkogtakk :) Ja Gt'en er fin den, og det er 159'en også. det har jo vært et par Rune-er som har vist interesse da, så jeg håper jo ennå på at de skal komme og begynne å by opp prisen på skjønnhetene  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke AR en gjennomsnittlig liggetid som bruktbil hos forhandler på 12 måneder? Mener jeg leste det et sted for en tid tilbake. Hjalp kanskje ikke så mye på salget det da, men det er vel en kjennsgjerning at AR ikke er veldig lettsolgt som nyere bruktbil.

Lykke til Rune! Trøsta får være at det kommer alltid en kjøper!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange bilselgere er ekspiditører i dag - kunden kommer inn og sier hva han vil ha og selgeren leverer varene på lik linje som at du går på Rema 1000 og kjøper 1 liter Lettmelk og en hvitost der begge er laget av Tine meiereier.

Alfa Romeo er et produkt som skal selges og ikke ekspideres over disk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at Alfa Romeo har lengst liggetid tror jeg var mye på grunn av MotorForum. Med RSA kan det hende fokuset er endret, slik at det er kjappere sirkulasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det årner seg til slutt  :)

159 er på tur ut fra gårdsplasen, GT byttes kanskje bort i noe annet fint, kan det se ut for, eller beholdes av undertegnede (man må jo ha en bil) . Fiat 500 står til salgs hos Autovia om noen skulle ha lyst på den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det årner seg til slutt  :)

159 er på tur ut fra gårdsplasen, GT byttes kanskje bort i noe annet fint, kan det se ut for, eller beholdes av undertegnede (man må jo ha en bil) . Fiat 500 står til salgs hos Autovia om noen skulle ha lyst på den ;)

Som sagt: "Trøsta får være at det kommer alltid en kjøper!"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke bare alfa som er vanskelig å selge i disse dager, nå på året, noen venner av meg prøver å få solgt bilene sine, og er null med respons på bilene sine,,absulutt ingen har ringt eller sendt mail,og det er noe mer kurante biler å selge en alfa! 2008 modell s40 volvo turbo dizel,, toyota 2006 avansis stv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:-[ Spørs om ikke A4 eieren hadde spurt kona han også :-\

Om ikke enda værre; - spurt fagarbeidere på det lokale bilverkstedet.

Men nå gikk jo dette til slutt vegen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:-[ Spørs om ikke A4 eieren hadde spurt kona han også :-\

Om ikke enda værre; - spurt fagarbeidere på det lokale bilverkstedet.

Men nå gikk jo dette til slutt vegen.

:o Har de slike på ditt lokale verksted :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...