Gå til innhold
Dott. Alfa

Admin trenger avløsning..

Anbefalte innlegg

..for nå er han (jeg) sliten og det blir litt for lenge mellom Cuore-øktene.

Kan vi friste noen?

Vi kan lokke med eneveldig utførelse av tyrannisk moderering, et sett kjekke knapper du ikke har sett før på menyraden, og kun fantasien som begrenser videre utvikling av forumet.

Hosting av serveren er velvillig stilt gratis til disposisjon av et av våre medlemmer, og det endrer seg ikke i overskuelig fremtid - du trenger med andre ord ikke å tenke på flytting av forumet (med mindre du ønsker det). Send meg gjerne en PM om du lurer på noe og/eller har lyst til å drive forumet videre.

Dette er ikke en avstemming; Ståle og jeg velger arvtager alt etter gode søknader, strålende vyer og passende bestikkelser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm - her var det lite interesse...

Håper det betyr at noen stille har gått i tenkeboksen og vurderer å la sine briljante visjoner skinne for forumet; tiden strekker ikke til for meg, så jeg har ambisjon om å "gå av" i løpet av august.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine venner!

Etter en trivelig "karriere" på tre og et halvt år, vil jeg fra 15. september ikke lenger aktivt administrere forumet. Det innebærer følgende:

- Siden jeg fremdeles vil være implisitt ansvarlig for innholdet til noen tar over vil trådene bli satt til read-only.

- Om forumet skulle kræsje, så kræsjer det og vil ikke komme opp igjen.

Jeg håper fremdeles at det finnes sjeler der ute som er tilstrekkelig interesserte i å beholde denne trivelige og informative møteplassen til å være villige til å gjøre en liten innsats i driften.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konstigt att ingen verkar vara villig att ta över stafett-pinnen.

Vore oerhört trist om det norska forumet försvann, även vi "svensk-jävlar" tittar in här emellanåt.

Hoppas att det löser sig.

/mopar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo igjen!

..og sagaen fortsetter. Nå kan jeg med glede melde at det har vært mer aktivitet i kulissene enn antall svar i tråden skulle tyde på, og vi nærmer oss en løsning. Ingen av forumløvene med sans for store bokstaver har meldt sin interesse for å ta et tak videre, men derimot er det gledelig å se at vi har opptil flere alfister med den rette gløden som melder seg til tjeneste.

Jeg tror vi får en strålende løsning, og at deres neste diktator vil være en mann som tilrettelegger for den gode garasjeånden. Mannen har riktig redskap, benytter de beste leverandørene (!) og de riktige (synes jeg!) tankene om hva Cuore skal stå for.

Men hvem er han?? Ja, se nå kan vi lure...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...