Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
alfa33

Hva f....!!!???

Anbefalte innlegg

Er det din Bård Arne?

Neida, dette er ikke Bertonen til Bård-Arne.

Men jeg tenker at stuket på denne er midt

i blinken! Helrå!

Joda Erik, det er min, det er bare det at Stian er så inni gamperaua missunelig...hehe

Neida, jeg har en som er enda råååere. Bare vent å se til våren.. (skal bare låne sveisen til Henrix førts i ett par mnd) ;D;D

mvah

Bård-Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda Erik, det er min, det er bare det at Stian er så inni gamperaua missunelig...hehe

Neida, jeg har en som er enda råååere. Bare vent å se til våren.. (skal bare låne sveisen til Henrix førts i ett par mnd) ;D;D

mvah

Bård-Arne

Hehehe ja det er jeg også vil ha ræser bil jeg også :o

Hmmmm What dæven do we do???

Hehe gleder meg vilt detta skal bli kult til sommern ;D

Du får se etter en Berlian i speilet da ;D

Kunne hende jeg ikke klarte og styre meg vettu... ;D

Sånne chassi seminar jobbing inspirere.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det din Bård Arne?

Neida, dette er ikke Bertonen til Bård-Arne.

Men jeg tenker at stuket på denne er midt

i blinken! Helrå!

mvah

Bård-Arne

Nei Nei Bård arne nå må du ikke begynne på flere prosjekter du ikke klarer å gjennomføre ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nei Nei Bård arne nå må du ikke begynne på flere prosjekter du ikke klarer å gjennomføre ;D

Prosjekt ferdig Rune, bilen er jo snart ferdig....... bare pass deg du ellerså

begynner jeg å ramse opp alt du har stående som samler støv. Dessuten du har ikke kommet å sett Bertonen enda, slik at gjeipen kan henge på deg å.... hehehehe jeg har en feit Bertone... og det har ikke du...Bertone rules...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prosjekt ferdig Rune, bilen er jo snart ferdig....... bare pass deg du ellerså

begynner jeg å ramse opp alt du har stående som samler støv. Dessuten du har ikke kommet å sett Bertonen enda, slik at gjeipen kan henge på deg å.... hehehehe jeg har en feit Bertone... og det har ikke du...Bertone rules...

Pøh! (dagens or det der) Det blir vel som med den trimmede 116 GTV din ! Frakjørt av en standard 75 2,0 :););D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...