Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest Halvor Viken

Dekk til 147

Anbefalte innlegg

Fikk nye felger fra England i dag Bestilte fra Power Alfa sparte ca 4000.- etter moms og frakt. orginale 17 " :)

Noen forslag til dekk? Hva med Falken ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du først har brukt så mye penger på å få deg en fantastisk fin bil, synes jeg du bør unne deg noen bedre dekk enn Falken....Bridgestone S-03 får du til totalt ca. 6800,- hos Johs Bjerke. Et enda billigere alternativ hvis kassen er slunken er Goodyear F-1 "made in Thailand", ca. 1200 pr. stk, og langtfra så dårlig som mange påstår....(har kjørt to somre på dem selv 8))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du først har brukt så mye penger på å få deg en fantastisk fin bil, synes jeg du bør unne deg noen bedre dekk enn Falken....Bridgestone S-03 får du til totalt ca. 6800,- hos Johs Bjerke. Et enda billigere alternativ hvis kassen er slunken er Goodyear F-1 "made in Thailand", ca. 1200 pr. stk, og langtfra så dårlig som mange påstår....(har kjørt to somre på dem selv 8))

Har også Goodyear Eagle F1 i dimesjon 215x45x17" på kona's 147. Jeg synes de kjører svært bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...