Gå til innhold
Arild D.

Corsa

Anbefalte innlegg

GTV'n ble solgt i et lett forvirret øyeblikk :o

Øyvind I. har fyllt opp stallen...

Så nå blir det Alfa Corsa på meg :)

Jeg legger ellers merke til at underbevisstheten min leser 156-annonser...

Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Øyvind I har kjøpt seg GTV igjen?? Det har vi ikke hørt noe om!! Du hadde 3 liter i din ikke sant? Noen andre modifikasjoner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

GTV'n ble solgt i et lett forvirret øyeblikk :o

Øyvind I. har fyllt opp stallen...

Så nå blir det Alfa Corsa på meg :)

Jeg legger ellers merke til at underbevisstheten min leser 156-annonser...

Bjørn

;DGrattis Øyvind I.

Stakkars Bjørn :

(Jeg savner ennå min 6 er som jeg solgte i 1997 : :'()

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;DGrattis Øyvind I.

Stakkars Bjørn :

(Jeg savner ennå min 6 er som jeg solgte i 1997 : :'()

GTV'n har 3-liters motor, ja. Og Zagato kammer. Brummer helt fortreffelig!

Men jeg har fullstendig mistet lysten til å skru, så bilen har stått stille lenge. Ikke fordi det var noen uoverkommelige reperasjoner som skulle gjøres, men fordi motivasjonen har vært fullstendig fraværede. Jeg får dårlig samvittighet hver gang jeg ser garasjeporten, og i ett år har jeg vært syklist, så det er egentlig på tide at noen andre får gi GTV'n den omsorg den fortjener.

Jeg må nok finne meg en nyere Alfa med færre sylindre (les: 156). Det blir nok ikke det samme, men det er greit med en bil som jeg har råd til å bruke om vinteren også...

En epoke er over

Bjørn >:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har gtv6 med 3-liter selv. Da operasjonen ble utført leste jeg meg til at det lønte seg med 164 S-kammer fremfor Zagato. Erfaringer? Er bra fornøyd med S-kammene, ihvertfall. Funker helt ypperlig på lavt turtall også, men kunne seff ønsket enda mer syke tilstander helt på topp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min hadde Zagato-kammene da jeg kjøpte den, så jeg har aldri prøvd den med ordinær 3-liter. Men det er mer skyv over hele linja i forhold til 2,5-literen, og den drar som et lokomotiv på lavt turtall...

Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg har en GTV6 2,5 med såkalte "Stradale" trimkammer.. Noen som vet noe om disse? Motoren har mindre dreiemoment enn orginal, men mer guff på toppen..

Takknemlig for svar.

Fredrik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var sakene sine!

Skal man utvikle seg fremover må man ha ekstreme futuristiske stilstudier som disse, og så klarer de å ta vare på de lekre detaljene og får det hele til å se så lekkert ut at siklet bare renner ned i tastaturet til man til slutt ikke klarer å skrive mere fordi tanken på de store hjulene plassert i ytterkant av karrosseriet spøker i bakhodet og tar konsentrasjonen nei nå må jeg tilake og se på den en gang til...

:P :P :P :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...