Gå til innhold
heikland

Manualer til Alfa Romeo, Fiat, Lancia og Abarth

Recommended Posts

Genial side, dessverre hadde de ikke til 75. Var innom Automobilia. Det eneste de kunne tilby var en kopi av den originale Alfa verkstedmanualen, men 1500 blanke sølvdaler var litt i overkant av hva jeg var forberedt på! Hvis noen har tips om hvor jeg kan få tak i en manual sier jeg, ja takk, ellers blir det vel tilbake til Automobilia med åpen lommebok  :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kom det sannelig et manualsett i innboksen min. Fantastisk. Jeg bøyer meg i støvet. Takk for hjelpen  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genial side, dessverre hadde de ikke til 75. Var innom Automobilia. Det eneste de kunne tilby var en kopi av den originale Alfa verkstedmanualen, men 1500 blanke sølvdaler var litt i overkant av hva jeg var forberedt på! Hvis noen har tips om hvor jeg kan få tak i en manual sier jeg, ja takk, ellers blir det vel tilbake til Automobilia med åpen lommebok  :-\

Har du forsøkt eBay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genial side, dessverre hadde de ikke til 75. Var innom Automobilia. Det eneste de kunne tilby var en kopi av den originale Alfa verkstedmanualen, men 1500 blanke sølvdaler var litt i overkant av hva jeg var forberedt på! Hvis noen har tips om hvor jeg kan få tak i en manual sier jeg, ja takk, ellers blir det vel tilbake til Automobilia med åpen lommebok  :-\

Her ligger det mye info om Alfa 75:

http://www.users.on.net/~craigf/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kom det sannelig et manualsett i innboksen min. Fantastisk. Jeg bøyer meg i støvet. Takk for hjelpen  :)

Fikk du tak i et manual til 75 2,0 TS? I så fall er jeg interessert i å vite hvor man kan få tak i en....

bo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 15.7.2018 den 19.47, Jørund skrev:

Er det noen som har manual/link til S3 spider? Har funnet «bibel» på eBay. det blir fort 6-700kr. 

Hva jakter du etter (mekanisk/motor/elektrisk)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har jeg, men den mangler en del småting. Ikke at det er store forskjeller på en serie 2 og 3. Men man får tak på en veldig detaljert verkstedsmanual, den også på eBay. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 timer siden, ms skrev:

Er det noen som har et tips til en god workshoop manual på alfa 156 2.0 jts selspeed?

Du bør laste ned 156 eLearn. Det er hele manualen som verkstedet bruker. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...