Gå til innhold
alfarookie

Hva gjør vi overfor ny importør og forhandlere

Anbefalte innlegg

Jeg hører ikke til dem som følger altfor godt med på KARN-aktiviteter og hva som planlegges.  Så mine utspill her blir kanskje møtt med hoderisting og "velkommen etter".

Saken er jo den at Alfa Romeo har fått ny importør fra 1. januar 2010 og dermed en rekke nye forhandlere rundt om i landet.

En rekke nye fine modeller og ikke minst motorer, 100-års jubileum i juni 2010, organisasjonsendringer i Fiat/Alfa-gruppen til tross - i det daglige er det lite som er viktigere enn hvordan forhandlernettverket opptrer og vår kontakt med dem. 

Jeg synes det er av stor betydning å vise importør/forhandlere hvem vi er og hva vi står for, og jeg er ikke i tvil om at en løpende kontakt vil være positiv for for både dem og oss.

De kan få mye og fin omtale og nesten gratis reklame, fordelen for oss trenger jeg neppe komme inn på.

Hvordan en kontakt skal opprettes har jeg ikke noen formening om, vi kan jo ikke invitere til sammenkomst i egnede klubblokaler, men muligens importøren ville ha en mulighet til å invitere oss til noe.  Klubbledelsen bør da ha klar en presentasjon av klubben og skisser for forskjellige aktiviteter/samarbeid i fremtiden til gjensidig fordel.

Kan klubbens ledelse bruke meg til noe her, stiller jeg meg til rådighet, men det er sikkert andre som både vil og er mere inne i klubben og dens historie og aktiviteter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at dette ikke er noe offisielt forum for Klubb Alfa Romeo Norge, sikkert mye bedre om du sender forslaget ditt direkte til [email protected] , da er du rimelig sikker på at det blir behandlet på en fornuftig måte.

Cuore sportivio er et skravleforum for alfa (og italia intreserte) og ikke et offisilet fora ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet er det, og har også vært en god dialog mellom KARN og importør. Nå begynner det imidlertid å komme på plass en mengde nye forhandlere, og da kunne det sikkert være en god anledning til å opprette lokal kontakt. F. eks med at folk tar med seg sin Alfa - ny eller gammel - på et åpningsarrangement hos de lokale forhandlere. Jeg har registrert at de lokale forhandlerne her ennå ikke har fått opp Alfa-skiltet, så det blir vel noe opplegg rundt det etterhvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke klubbens folk inne her og følger med da?

Jeg har ikke noe ferdigsydd opplegg å presentere klubben, tenkte meg at andre hadde andre forslag slik at det ble en diskusjon her som klubben kunne se på og få ideer av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert, men ikke ta det for gitt at de får med seg alle forslag som dukker opp her inne ;) Som sqgt ikke noe offisielt fora for klubben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sikkert, men ikke ta det for gitt at de får med seg alle forslag som dukker opp her inne ;) Som sqgt ikke noe offisielt fora for klubben

Stemmer! ...Og siden det ikke er noe offisielt fora så blir bare unntaksvis ting herifra tatt opp i styremøtene.  En mail til en av mailadressene som står på klubbsidene er garantert oppmerksomhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...